י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תיעוד: גדולי ישראל קוראים ללמוד ב'שינון המשפט'

גדולי ישראל מכל העדות והחוגים באחדות נדירה יצאו בקריאת קודש ללימוד עמוד יומי בספר "שינון המשפט", שע"י כולל ומכון "ראש פינה", בראשותו של הגאון רבי ניסים דרעי רבה של שכונת בית וגן

תיעוד: גדולי ישראל קוראים ללמוד ב'שינון המשפט'

גדולי ישראל יוצאים במכתב תמיכה בפרויקטים שיצאו לאור ע"י כולל ומכון "ראש פינה", ובקריאה לכלל הציבור לקבוע לימוד עמוד יומי בספר "שינון המשפט".

במכתב כותבים גדולי ישראל: "כבר נודע בשערים המצויינים בהלכה המפעל החשוב כולל ומכון "ראש פינה", בראשותו של הגאון רבי נסים דרעי רבה של שכונת בית וגן, שהוציאו לאור חלק אבן העזר ע"י ההדרתם של ספרים בחלק אבן העזר. כעת הוציאו לאור חלקים ראשונים משני יצירות פאר, "אבן ברורה" על אבן העזר שהוא כעין ספר ה"משנה ברורה" על אבן העזר, ו"שינון המשפט" על חושן ומשפט בו מובאים דברי השו"ע עם עיקרי השיטות".

מדובר בחבר תלמידי חכמם מופלגים בכולל מיוחד שהקים הגאון רבי נסים דרעי, ללימוד ש"ס וד' חלקי שולחן ערוך בעיון, בתוכנית הספק קבוע מידי חודש בחודשו, וחזרה כל שלושת חודשים, וכן חזרות כלליות אחרי סיום כל חלק מחלקי השולחן ערוך, כך שבמשך שבע עשרה שנה מסיימים ש"ס גפ"ת וד' חלקי שו"ע עם הנושאי כלים, כמתכונת שייסד האדמו"ר מצאנז בעל ה'שפע חיים' זצוק"ל. ותוך כדי לימודם עורכים את כל יצירות הפאר, וכבר שיבחו את כל ספריהם הנפלאים גדולי הת"ח בארץ ובעולם.

על המכתב חתמו בין היתר הגר"ח קנייבסקי, הגר"ש כהן האדמו"רים מבעלזא ויז'ניץ וצאנז וכן חברי מועצת גדולי וחכמי התורה ראשי ישיבות ובכירי הדיינים.



































































ראש פינה הרב ניסים דרעי שינון המשפט ספרי הלכה הרבי מצאנז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד