י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

תוך שעה: שלושה הרוגים בתאונות בישראל

הקטל בכבישים: בתוך פחות משעה נהרגו היום שלושה בני אדם בתאונות דרכים ברחבי ישראל, בהם נער כבן 13, עובד זר כבן 30 וגבר כבן 60

תוך שעה: שלושה הרוגים בתאונות בישראל
מדברים תקשורת

הקטל בכבישים: תוך פחות משעה נהרגו היום (חמישי) שלושה בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ, בהם נער כבן 13, עובד זר כבן 30 וגבר כבן 60.

בטייבה אירעה תאונת דרכים בסמוך לבית הקשיש. על פי החשד נהג רכב פגע בנער בן 13 שנפגע קשות. הנער פונה לבית החולים שם נקבע מותו. בוחני תאונות דרכים של מרחב שרון עיכבו נהג הרכב לחקירה.

ביציאה ממושב רמות (במערב רמת הגולן) עובד זר בשנות ה-30 לחייו התהפך עם טרקטור עליו נהג. התאונה אירעה בשעה 16:00 לערך, בכביש 92 סמוך למושב רמות.

הטרקטור ככל הנראה מחץ את הנהג ומותו נקבע במקום. שוטרי משטרת ישראל סגרו את הזירה בוחן תנועה בדרכו למקום.

אבידן לנדאו ראש צוות איחוד הצלה ברמת הגולן סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בפועל זר ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שהתהפך עם טרקטור. ביצענו בו פעולות החייאה אך מותו נקבע בזירה עקב חבלות ופציעות בראשו מהם סבל".

פאראמדיק מד"א אלי בן סימון סיפר: "כשהגענו למקום ראיתי בסמוך לטרקטור גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא ללא רוח חיים ובתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותו."

בשעה 16:15 לערך אירעה תאונת דרכים נוספת. רכב פרטי שפגע במשאית בכביש 6 ממחלף אייל לחורשים. גבר בשנות ה-60 לחייו נלכד ברכבו כשהוא ללא רוח חיים.


צילום: דוברות מד"א

חובש בכיר במד"א דניס פולקוב סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, כשהגענו למקום ראינו את נהג הרכב הפרטי לכוד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נהג המשאית נבדק במקום ולא נזקק לטיפול רפואי".

שמואל רוזנגרטן חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שנתקל בתאונה סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב ומשאית. נהג הרכב הפרטי היה לכוד ברכבו ללא רוח חיים וצוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופתו. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותו של נהג הרכב הפרטי בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבל. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

התאונה בכביש 6. צילום: קבוצת מדברים תקשורת


תאונות הקטל בכבישים הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד