כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לטוס לחו"ל עם המנהגים של הבית – טיולים מאורגנים לשומרי מסורת

שומרים מסורת? גם לכם מגיע ליהנות מטיול לחו"ל ללא דאגות - כל מה שאתם צריכים לדעת לפני החופש הצפוי

לטוס לחו"ל עם המנהגים של הבית – טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
לא לגעת

חופשה משפחתית בחו"ל אמורה להוות את התקופה בשנה בה אנחנו שוכחים מצרות היום יום ומסירים דאגה ולו לרגע אחד מליבנו. אולם לא פעם קהל שומרי המסורת, שמהווה פלח שוק חשוב ובלתי מבוטל מהאוכלוסייה בישראל מבזבז יותר זמן בדאגה ויצירת תנאים שיאפשרו לו טיול כשר, מאשר בבחירת מסלולי מהנה ורווי באטרקציות. בדיוק כמענה לכך קיימות אינסוף אפשרויות בבחירת טיול מאורגן לשומרי מסורת. הטיולים הללו מותאמים לצרכים המיוחדים של האוכלוסיה בדמות סיפוק אוכל כשר, לוחות זמנים, מסלולי טיולים, ומועדי טיסות אשר חפים מפעילות בימי שבת, קרבה גיאוגרפית לבתי כנסת מקומיים (ככל המתאפשר), וכן התייחסות לזווית היהודית בהתאם ליעד. לסקפטיים שביניכם נדגים מסלול לדוגמא לשומרי מסורת ביער השחור, מסלול שמביא עמו הנאה מלאה מנפלאות הבריאה אשר מוצעת בנופיו המדהימים של האזור.

טיול ליער השחור, במסלול טיול נפלא שמתאים לכל המשפחה
היער השחור הוא אחד מיעדי התיירות האטרקטיביים באירופה - על גבול גרמניה, צרפת ושווייץ, מציע חבל ארץ זה טיולים בטבע מרהיב, ביקור בכפרים ציוריים שכמו לקוחים מתוך דפי ההיסטוריה של אירופה, אגמי מים צלולים ורגועים, וגם - אטרקציות מרתקות שלא תשכחו. במסלול ייחודי של שמונה ימים המותאם במיוחד לשומרי מסורת, שילוב מושלם של טיול מודרך וביקור באטרקציות, ביחד עם ארוחות כשרות, שבת שקטה במלון, זמני תפילה, ועוד.

היער השחור - לאן הולכים ומה אפשר לראות?
היער השחור הינו שטח מיוער של כ - 6,000 קמ"ר, כ - 3,700 מהם מוגדרים פארק לאומי. היער מצוי ברובו בתוך גרמניה, על הגבול עם צרפת ובקצהו הדרומי - שווייץ. עשרות נהרות זורמים בשטחו, ביניהם נהר הדנובה המפורסם, הזורם לאורך גבול גרמניה וצרפת בחלק המערבי של היער. בחלקו הדרומי של היער הרים יפהפיים, ביניהם הר פלדברג שפסגתו מתנשאת בגובה כמעט קילומטר וחצי מעל פני הים. עוד ביער השחור, תמצאו אגמים טבעיים קטנים וגדולים שמימיהם מנצנצים אל מול השמש, מפלי מים יפהפיים, כפרים ובתים מיוחדים ותושבים נעימי סבר, ותעשייה מרתקת של שעוני קוקייה שמרבית חומרי הגלם שלה נלקחת מעצי היער.

אטרקציות ביער השחור
במהלך שמונה ימי טיול מתוכננים באזורי היער השחור שבמדינות צרפת, שוויץ, וגם גרמניה, נבקר במיקומים ואטרקציות ייחודיים. הנה כמה מן האטרקציות שנבקר בהן:

פארק אירופה - פארק אירופה הוא פארק שעשועים, אחד הפארקים הגדולים ביבשת אירופה, והוא מציע אינספור בילויים ומעל מאה מתקני שעשועים לילדים ולצעירים ברוחם, ביניהם קרוסלות צבעוניות, רכבות הרים ונדנדות ספינת פיראטים, ועוד רבים. הפארק נבנה מסביב לטירה מאמצע המאה ה - 13, ובו יותר מ - 600 דונמים של טבע ירוק.

העיר פרייבורג - העיר פרייבורג ממוקמת בגבול המערבי של היער השחור, קרוב מאוד אל גבול גרמניה - צרפת, והיא העיר הגדולה באזור, המכונה גם "השער ליער השחור". בעיר, המוקפת מכל סביבותיה נופי יער מרהיבים, תמצאו המון מה לעשות - שפע של חנויות לשופינג, מסלולי טיול נעימים ואתרים שכיף לבקר בהם - כמו למשל הקתדרלה בכיכר העיר, השוק המקומי, מוזיאונים מרתקים, ועוד.

העיר טריברג ובירת שעוני הקוקיה בעולם - העיר טרייברג מציעה שפע של אטרקציות למטיילים. אחד מסמליה העיקריים של העיר הוא שעון הקוקייה, ובמשך עשרות שנים מתמחים חלק מתושבי העיר בהכנה של שעוני קוקייה ייחודיים. נבקר בעיר בשעון הקוקייה הגדול בעולם ונבקר גם במפלי טרייברג - המפלים הגבוהים בגרמניה, הזורמים בנוף טבעי עוצר נשימה והם בגובה של יותר מ - 160 מטרים.

אגם טיטיזה - באגם טיטיזה פארק חבלים המהווה אטרקציה עוצרת נשימה לכל המשפחה, ואזורי מדשאות ירוקות למנוחה ופטפוט עבור אלה הבוחרים שלא ליהנות מאמוגות, גשרים תלויים, טיפוס וקפיצות בגובה. במרחק נסיעה קצרה מן האגם - אזור פלדבר בו ניתן לטפס באמצעות רכבל לפסגת הר טודנטאו ולחזות בלובן פסגתם של הרי האלפים ולגלוש מטה בקרונית במסלול מפותל ומלהיב באורך מעל שלושה קילומטרים.

כל אלו ועוד הם רק חלק מהמקומות שמחכים לכם באזור היער השחור, שבאופן אירוני הוא מהאיזורים הצבעוניים בעולם, כזה שיעניק משמעות חדשה למשפט 'אין טוב ממראה עיניים', כשבקו מקביל אופפת אתכם התחושה הביתית של שמירת המסורת בחו"ל. מומלץ.



היער השחור שומרי מסורת טיול לשומרי מסורת טיול לחול כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד