ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

כאילה תערוג: בתו של שמואל יפת ממתיקה שיר של אבא • צפו

אילה בת הארבע נכנסה לאולפן של אבא, המלחין, המעבד והקלידן הידוע, שמואל יפת ושם הקסימה את כולם בשיר "כאייל תערוג" שהלחין • דקות של מתיקות מובטחות • צפו

כאילה תערוג: בתו של שמואל יפת ממתיקה שיר של אבא • צפו

מה עושה ילדה בת ארבע, בכורה בבית, שרואה אנשים יוצאים ונכנסים מהאולפן של אבא - שעסוק כמעט 24 שעות ביום במוזיקה? ובכן, מנסה את כוחה וקול הפעמונים שלה.

בסבלנות רבה מחליט אביה לתת לה לטעום קצת מהעולם שבו הוא עוסק, ומקליט איתה את השיר "כאייל תערוג", אותו הלחין לפני כעשור. בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו כתב יפת: "אז אחרי שהבת שלנו רואה כל הזמן אנשים נכנסים ויוצאים מהאולפן היא החליטה להבין מה עושים בחדר הזה ושהיא רוצה גם להקליט שיר שהיא שרה כל לילה קודם השינה (שהלחנתי בס"ד לפני כעשור) וזה מה שיצא... כאיילה תערוג..."

"כבר תקופה שאני משמיעה בבית הרבה מאוד מוזיקה לאורך שעות היום", אומרת אמה, אביטל יפת, בשיחה עם 'לובי נשי - בחדרי חרדים'. "אומנם שמואל שוחה בים של מוזיקה, אם כי שעות רבות מחוץ לבית או בתוך האולפן, כך יוצא שדווקא הבת שלו פחות עדה להתפתחויות. לקחתי על עצמי ללמד אותה כמה שיותר שירים חסידיים, וכך מדי לילה לפני השינה אני שרה לה שיר. כל שבוע שיר חדש וכך היא לומדת".

שיתוף הפעולה בין אבא מלחין ואמא שרה, הוליד את התוצאה המתוקה הבאה, צפו:

שמואל יפת כאייל תערוג שירים חסידיים מלחין ומעבד מוזיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד