י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

במסגרת הסדר טיעון: גטאס ייכלא לשנתיים

הפרקליטות וח"כ באסל גטאס, הגיעו היום (ה) להסכמה על הסדר טיעון. על פי ההסדר, חה"כ גטאס יודיע על התפטרותו המיידית מכנסת ישראל, יודה בעובדות כתב האישום ויורשע בעבירות המיוחסות לו • כתב האישום המתוקן יוגש בתחילת השבוע הבא

גאטס. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
גאטס. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הפרקליטות וח"כ באסל גטאס, הגיעו היום (ה) להסכמה על הסדר טיעון. על פי ההסדר, חה"כ גטאס יודיע על התפטרותו המיידית מכנסת ישראל, יודה בעובדות כתב האישום ויורשע בעבירות המיוחסות לו.

כתב האישום המתוקן נגד גטאס כתב האישום יוגש בתחילת השבוע הבא. מיד לאחר מכן יתפטר גטאס מהכנסת.

גטאס מואשם שניצל את חסינותו כחבר כנסת, בכדי להבריח למחבלים בכלא קציעות טלפונים סלולריים ופתקים. בנוסף תעתור הפרקליטות להטיל קנס.

כמו כן, הפרקליטות תבקש מבית המשפט לקבוע במסגרת גזר הדין כי יש קלון במעשי העבירה אותם ביצע חה"כ גטאס, זאת בין השאר, נוכח סוג העבירות, אופיין והנסיבות בהן נעברו.

גטאס הגיע לכלא לטענתו בכדי לשמוע את תלונות האסירים על תנאי כליאתם. מתחת לבגדיו החביא 12 טלפונים ניידים, 16 כרטיסי סים, שני מטענים לטלפונים ואוזניה סלולרית. כשמכשיר המגנומטר צפצף בכניסתו, טען שהצפצוף נובע בשל חגורת מכנסיו, וסירב לעבור בדיקה נוספת כשהוא מנצל את חסינותו. גטאס העביר את הציוד שהבריח למחבלים. הציוד המוברח נמצא בחיפוש שערכו עליהם בתום פגישתם עם חה"כ.
באסל גטאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד