כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

כשמתחת לארונות הצנרת לא עוצרת

אנחנו יכולים לבחור מטבח הכי משובח, בחיצוניות שלו הוא יהיה מושלם עבורנו וייבחר בקפידה - אך אם האינסטלציה לא תהיה איכותית, המטבח שלנו לא יהיה שווה כלום מהר מאוד

כשמתחת לארונות הצנרת לא עוצרת
לא לגעת

כשמדברים על מטבחים מודרניים, אשפר לומר שזהו חלל בבית שצריך להיות פרקטי ונעים, ולכן הוא מתוכנן בקפידה. מיקום הכיורים, נקודות החשמל והמים, הגז, החיבורים, הקרמיקות והשיש. כל אלו מתוכננים וממוקמים במלאכת מחשבת, הרבה מאוד משקל נותנים לבחירת הצבע הגוון זב נבחר בקפידה ובכובד ראש, בלי לזלזל בשום פרט ואם מחשבה לטווח רחוק, איך זה יראה, איזו טקסטורה, רמת העמידות.

הצבע חשוב, אפילו חשוב מאוד, זה מה שתראו כל פעם שתכנסו למטבח והשיקול האסתטי הוא שיקול בעל משמעות שיהיה נעים לאדון ובעיקר לגברת, שיהיה נחמד לבלות במטבח המשפחתי לבישולים וארוחות קלות משותפות. אבל יש משהו שהוא הבסיס ועליו יש לשים הרבה משקל, כי על זה הכול עומד - האינסטלציה, מערכת המים התת קרקעית הזורמת מתחת לרצפות ומנקזת את כל מה שזורם בכיור, זו גם המערכת המובילה את המים לכיוון הברזים, לשימוש היומיומי הרציף, הכל צריך להיות מותאם, הלחץ המתאים, הקצב, בסוף זה מה שיעשה את המטבח, זה יכריע על המטבח ויכריז עליו כיעיל ושימושי.

אינסטלטור למטבח
אינסטלטור למטבח, בפרט שמדברים על מטבח קלאסי , זהו בעל מקצוע שצריך להיבחר עם בירור מדוקדק, לדעת ששמים בידיו את הבסיס, להיות בטוחים שהוא יעשה את זה נכון, כי את זה אי אפשר להחליף זה נמצא שם כעובדה, כל שינוי זה שינוי בבסיס במהות. אי אפשר להחליף את המערכת בקלות כמו את הקרמיקה והדלתות של ארונות המטבח. זה מתחת למרצפות וזה צריך להיות יציב, נוסע ורציף הטיות נכונות צינורות מתאימים וכל מה שצריך על מנת שמטבח יתפקד יעיל ואיכותי באמת.

המערכת הכביכול פשוטה הזו. שקוראים לה אינסטלציה, היא מערכת שצריכה להיות מתוכננת בקפידה, כל זווית והטיה תשפיע על השימוש היומיומי שלכם במטבח, יש למדוד זווית מדויקת בה אמור להיות מונח הצינור, עליה קלה כלפי מעלה, והמים מציפים לכם אתה הארונות התחתונים במטבח וגורמים שם לריקבון, הקוטר שאינו בגודל המתאים יכול לגרום לכל טיפת שומן להידבק לצינורות ולצבור לכלוך מזדמן. כל כך פשוט שזה יזרום וכל כך חמור כשזה לא יהיה כך.

מקצועיות היא זו שתכריע
http://kitchenpt.com/kitchens-category/country-kitchens/

מטבחים צנרת במטבח מטבח מודרני התקנת מטבח כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד