ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צבועים: פחדני הפלג בשעת מבחן // טור סוער

אתם מוסרי נפש של אחרים. רק לא של עצמכם. ולא של העסקנים שבכם, שתומכים באופן גלוי בכל החילון המתמשך בשנותיו של ברקת בירושלים. צבועים ופחדנים שכמותכם. אתם שמתראיינים בכל תחנות המדיה והתקשורת ומחללים שם הבורא בכל מקום. מצהירים כי אתם מוכנים למסור את נפשכם. הבה ונראה את עוצמתכם במרתון ביום שישי // אבא טורצקי בטור סוער

הפגנות הפלג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הפגנות הפלג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לצערי ולצערם של רבים בית המשפט הכריע.

קיוויתי שלא נצטרך להגיע לרגע הקשה הזה שיאריכו את מעצרו של אותו בחור עריק שנתפס ביום הפורים. לא מפני שעשה כהוגן, לא ... הוא לא בסדר. הוא לא שעה לדברי מרנן ורבנן שהורו בפירוש להגיש דיחוי ולא לשחק משחקים מיותרים שאין בהם שום תועלת.

צערי הוא, משום שהוא תינוק שנשבה שהצליחו בשטיפת מוח קנאית להשתלט על דעותיו ולעשות עליו קופה. האמינו לי קוראים נכבדים, הוא לא יחזור על הטעות הזאת שוב. הוא ראה במו עיניו לאיזה שפל רוחני מגיעים בשהיית לילה עם אינשי דלא מעלי. ושלא יספרו לכם סיפורי בדיות, הירידה ברוחניות במעצר לילה היא נזק בלתי ישוער לנפשו הרוחנית של נער צעיר.

לצערנו הרב אין מי שייקח אחריות על גורלם של בחורים צעירים אלו. נותנים להם להתפרע בלי גבול ומידה, גורמים להם שייעצרו ומכאן הדרך קצרה להסתבכויות בירוקרטיות על כל צעד ושעל.
מכל שמותם של העצורים בקרב אותם צעירים לא ראיתי שמות משפחה הנקראים "סמטנע" כלומר מ"המשפחות המובחרות", רובם של העצורים ככולם הם בני עדות המזרח - שתופסים עליהם טרמפ.

בצה"ל פרסמו שסך כל עריקי צה"ל מעולם הישיבות המוגדרים חרדים הוא כ-663. מה שמלמד שכל הקבוצה הרעשנית וההזויה הזאת, שמטרפדת לנו בזדון את השגרה וגורמת לכ"כ הרבה חילול השם, רובם ככולם מתייצבים ועומדים כחיילים ממושמעים בלשכות הגיוס.

זאת בושה וחרפה מאין כמוה. מה לומד בחור צעיר שזועקים לו צפר וערב "למסור דיחוי זה ייהרג ולא יעבור", כאשר הוא עצמו ורוב חבריו מגישים דיחויים כסדר.

כמה צביעות טמונה בדרך קלוקלת זאת. זה הרי אבסורד מאין כמוהו. הצביעות הרי חוגגת שם בכל ומכל פינה.

מעל כל בימה הצהירו עסקניהם הצבועים שהם יבעירו את ירושלים. הפעם הם זעקו, "המרתון" ביום שישי לא יתקיים כל עוד הבחור לא ישתחרר.

מעניין יהיה לצפות מחר באותם גיבורים גדולים.

בנקל הם משבשים את חייהם של אזרחים תמימים במוקדי השכונות החרדיות. את חייהם של אלפים הם הופכים לסבל.

גם אם יקיימו את הפגנותיהם בשעת המרתון, נראה אם יעזו להגיע למתחם המרתון ולשבש אותו כפי שהבטיחו.

אתם מוסרי נפש של אחרים. רק לא של עצמכם. ולא של העסקנים שבכם, שתומכים באופן גלוי בכל החילון המתמשך בשנותיו של ברקת בירושלים. צבועים ופחדנים שכמותכם.

אתם שמתראיינים בכל תחנות המדיה והתקשורת ומחללים שם הבורא בכל מקום. מצהירים כי אתם מוכנים למסור את נפשכם. הבה ונראה את עוצמתכם במרתון ביום שישי.

שעת מבחן זו מתווספת לאותם שעות מבחן בעבר, שהוכחתם כי כל מה שמעניין אתכם זה לא עניין ה"גיוס" ולא עניין ה"חינוך" שנוסף לאחרונה. אלא רק למרוד בגלוי בגדולי ישראל.

הגזירה היחידה שעומדת מול עיניכם הכלות היא "גזירת גיוס הכספים" שבשלה אתם יכולים להיהרג.
אבא טורצקי הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד