י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נס: תלמיד ישיבת מיר שנפצע קשה - התעורר

נס: שבועיים בלבד לאחר שאושפז, הבחור יהושע העשיל ברואיר, תלמיד ישיבת מיר שנפצע קשה לאחר שהתהפך עם מלגזה עליה נהג בבית שמש - התעורר ושוחרר לביתו

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: יחצ בילינסון

נס: שבועיים בלבד לאחר שאושפז, הבחור יהושע העשיל ברואיר, תלמיד ישיבת מיר שנפצע קשה לאחר שהתהפך עם מלגזה עליה נהג בבית שמש - התעורר ושוחרר לביתו.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בימים האחרונים, יהושע התעורר במפתיע ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה' בירושלים, שם היה מאושפז כשהוא מורדם ומונשם בשבועיים האחרונים מאז פציעתו.

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי יהושע עבר ביום רביעי האחרון ניתוח מסובך בפניו - שהסתיים בהצלחה. בסוף השבוע הוא שוחרר מבית החולים לביתו בסטמפורד היל בלונדון. במהלך כל ימי האשפוז הוריו שהו לצידו בבית החולים.

חבריו של יהושע אומרים ל"בחדרי חרדים": "הוא התעורר במפתיע כנגד כל הסיכויים, ולמרות שנפצע קשה. הרופאים הגדירו את זה 'נס'. מיד כשהתעורר הוא הניח תפילין ואמר קריאת שמע".

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים" לפני שבועיים, יהושע העשיל ברואיר תלמיד ישיבת מיר תושב שכונת סטמפורד היל בלונדון, הועסק  עם חבריו באופן זמני באזור התעשייה בבית שמש, שם נהגו במלגזה למרות שאין ברשותם רישיון נהיגה מתאים.

במהלך העבודה יהושע התהפך עם המלגזה, נפצע קשה מאוד, ופונה לבית החולים הדסה בירושלים.

עוד דווח כי חוקרי משטרה ובוחן תנועה הגיעו למקום, עיכבו לחקירה את מנהל העבודה ומנהל המפעל ובסיום החקירה שוחררו. נפתחה חקירה בשיתוף משרד העבודה.
מלגזה נס בית חולים יהושע האשיל ברויער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד