י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

ספין התאגיד דוחה שבת: נתניהו זימן שרים בעיצומה של שבת קודש

הניסיון של רה"מ ללכת בכוח לבחירות על נושא "תאגיד השמאל" מעוור את עיניו וגורם לו לדרוס את קדושת השבת ברגל גסה. נתניהו זימן את השרים בעיצומה של השבת ל'דיון דחוף' • גורמים בלשכת נתניהו ל'בחדרי': "השבת יקרה לו" • איך יגיבו הנציגים החרדים?

ראש הממשלה נתניהו. ספין התאגיד דוחה שבת (יונתן זינדל, פלאש 90)
ראש הממשלה נתניהו. ספין התאגיד דוחה שבת (יונתן זינדל, פלאש 90)

המלחמה העיוורת בתקשורת דוחה שבת • הניסיון הנואש של ראש הממשלה בנימין נתניהו ללכת לבחירות על נושא "תאגיד השמאל", כפי שהוא מכנה אותו, מעוור את עיניו וגרם לו לדרוס את קדושת השבת ברגל גסה. נתניהו זימן את השרים בעיצומה של השבת ל'דיון דחוף'.

על פי הדיווחים, נתניהו זימן למעון רה"מ בירושלים בעיצומה של השבת את יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן ואת השרים צחי הנגבי, מירי רגב ויריב לוין. נתניהו, ביטן והשרים הסכימו כי אסור שתאגיד השידור החדש יוקם.

מיד במוצאי שבת פרסם נתניהו פוסט בדף הפייסבוק שלו בו כתב: "שיניתי את דעתי בעקבות פגישה שקיימתי אתמול עם עובדי רשות השידור. בפגישה שמעתי סיפורים קורעי לב על עובדים מנוסים ומסורים שנשלחים הביתה בגלל התאגיד".

נתניהו הוסיף, "כמו כן התברר בפגישה שבניגוד לנתונים של משרד האוצר, עלות המשך הפעלת רשות השידור זולה בעשרות מיליוני שקלים מעלותו של התאגיד. אז בשביל מה צריך את התאגיד?".

כפי שדווח מוקדם יותר הערב, יו"ר הקואליציה הטיל פצצה על המערכת הפוליטית והודיע כי ראש הממשלה חזר בו מהסיכום על הקמת התאגיד וכי קיימת אפשרות סבירה של הליכה לבחירות מוקדמות. "הבית היהודי וכולנו אומרים שהממשלה תלויה בהן - והגיעו מים עד נפש. אם לליכוד ולראש הממשלה יימאס, נפרק הכול ונלך לבחירות", אמר ביטן.

כאמור, נראה שהרצון של נתניהו לפרק בכוח את הממשלה, וללכת לבחירות מוקדמות על נושא התאגיד, גורם לו לדרוס ברגל גסה את השבת עם זימון השרים למעון בבלפור.

כעת נצטרך להמתין ולראות האם הנציגים החרדים שיושבים בממשלתו של נתניהו ימחו נגד חילול השבת הבוטה או יעדיפו לשתוק בניסיון להשאיר את הקואליציה בשלמותה.

גורמים בלשכת ראש הממשלה אומרים הערב ל"בחדרי חרדים" כי "ראש הממשלה מקפיד על כבוד השבת ומקפיד שלא לחלל את השבת. שרים רבים בממשלה מתראיינים במהלך השבת בכל מיני אירועים ונוסעים לכל מיני מקומות. הנחת העבודה היא כי הם הגיעו מכיוון שראש הממשלה נוסע לסין במהלך הלילה והיה דיון שהיה נצרך באופן דחוף. ראש הממשלה נשאר בביתו והוא מקפיד על השבת שיקרה לו".
חילול שבת בנימין נתניהו בחירות מוקדמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד