י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גבאי בי"כ נעצר בחשד למעשים חמורים בילד

גבאי בית כנסת, תושב בית שמש בן 51, נעצר על ידי המשטרה בחשד לביצוע מעשים חמורים בילד. בין החשדות המיוחסים לו - איומים וכליאת שווא

אילוסטרציה
אילוסטרציה

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: ביום רביעי האחרון נעצר גבאי בית כנסת, תושב בית שמש בן 51, על ידי המשטרה, בחשד לביצוע מעשים חמורים בילד. בין החשדות המיוחסים לו - איומים וכליאת שווא. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

על פי החשד המשטרה, החשוד ביצע מעשים חמורים בילד הלומד בתלמוד תורה בבית שמש, ולעיתים גם נתן כסף לתלמיד. "המשיב מוכר כגבאי בית הכסת שם הוא מתפלל. על פי החשד הוא עשה את זה תוך שהוא נועל את הקטין בחדר של בית הכנסת", אמר חוקר המשטרה אבי שבתאי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחקירתו הכחיש העצור את החשדות נגדו, אך בשאלות פרטניות שמר על זכות השתיקה. התלונה נגד החשוד הוגשה ביום חמישי שעבר ולדברי חוקרי המשטרה החשוד יודע מי הוא הילד שהתלונן. עוד הוסיפו, כי נבדק חשד לפיו תקף ילדים נוספים.

עו"ד זכריה שנקולבסקי שמייצג את החשוד אמר כי המשטרה אספה חומרי חקירה עוד לפני המעצר וביקש מבית המשפט להתחשב במספר ימי המעצר, לאחר שהחוקרים ביקשו להאריך את מעצרו בשבעה ימים.

השופטת מיקה בנקי אמרה כי חומר החקירה מקים חשד סביר לביצוע המעשים על ידי החשוד והאריכה את מעצרו של החשוד בשישה ימים, על מנת לאפשר לחוקרי המשטרה לסיים את החקירה.
מעשים חמורים בית כנסת בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד