ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מי משקר? השרה רגב סותרת את תגובת רוה"מ ל'בחדרי': "הוא הזמין"

סערת הענק שפרצה החל מהפרסום ב'בחדרי' - כאן הבאנו לראשונה את הכעס החרדי ואת תגובת אנשי ראש הממשלה לטענות לחילול שבת, כי "השרים באו" וראש הממשלה לא חילל - מתעצמת • השרה רגב שהשתתפה בפגישה "נתניהו הזמין להתייעצות"

נתניהו לצד הנציגות החרדית. פלאש 90
נתניהו לצד הנציגות החרדית. פלאש 90

סערת חילול השבת אמש בבלפור מתעצמת אחר עמדת לשכת נתניהו שפורסמה לראשונה ולפניית 'בחדרי חרדים' במחאה על חילול השבת: האם ראש הממשלה 'מרח' את הנציגות החרדית בהסברים ותירוצים על חילול השבת? שימו לב לפערים בין הגירסאות, בעוד בסביבת ראש הממשלה נטען שהשרים הגיעו ו"הנחת העבודה" היא בגלל שבמוצ"ש המריא, כביכול השרים הם אלו שבחרו לחלל את השבת ולהגיע לבית בבלפור לדיון שאינו פיקוח נפש, ואינו חירום, מתברר על פי מי שהשתתפה בפגישה, השרה רגב, כי ראש הממשלה הוא זה שהזמין אותם. כלומר חילול שבת מכוון מצד ראש הממשלה.

בראיון שהעניקה הבוקר שרת התרבות והספורט מירי רגב לגל"צ היא "תירצה" את פגישת השרים בעיצומה של השבת - בנושא תאגיד השידור הציבורי, שבה היה לה חלק ואמרה כי היא "התקיימה לקראת צאת השבת, לא בבוקר ולא בערב".

רגב נשאלה על תגובת סביבת רה"מ שפורסמה לראשונה ב"בחדרי חרדים", על פיה, השרים הם אלו שחיללו שבת ולא ראש הממשלה, שהרי הם הגיעו אליו. "קודם כל - זה לא מה שראש הממשלה אמר, בואו תדייקו, אני יודעת זה נורא קשה לדייק, נו, באנו סתם, דפקנו בדלת ונכנסנו, נו באמת, אכן הייתה פגישה, היא הייתה דרך אגב לקראת צאת שבת, היא לא הייתה באמצע היום או בבוקר".

"אני כבר אמרתי בעבר", הוסיפה שרת התרבות שנמנעה השנה להשתתף באירועי פתיחת האולימפיאדה רק בגלל העובדה שהם התקיימו בשבת, "אני מסורתית, אני מעולם לא הולכת לאירועים ממלכתיים בשישי שבת, ולכן לא הלכתי לפתיחת האולימפיאדה ולכל אירועי התרבות שמזמינים אותי במהלך שישי שבת, אם זאת כאדם פרטי אני כן נוסעת בשבת, הוא הזמין להתייעצות בצורה לא פורמלית".

"מה זאת אומרת, נסעת כשרה, לא כאירוע פרטי?", נשאלה רגב שהשיבה: "אתה רוצה לדעת כמה שרים נוסעים בשבת, בא לא ניכנס לעניין הזה, נח לכם מאוד להיכנס לפרטים האלו אבל זה לא יעזור לך אתה לא תסיט את הדיון, הדיון הוא שראש הממשלה אמר שהוא התנצל על זה ושהוא לא יחזור על זה להבא, מרגע זה נגמר עניין השבת, בא נדבר על המהות".

קודם לכן בראיון שעסק במשבר הקואליציוני ובקרע הפוליטי סביב הקמת התאגיד - אמרה רגב: "אם זו הייתה מפלגה חרדית שסוחטת את הליכוד הייתם הראשונים שהיתם יוצאים עם כותרת, סחיטה פוליטית, אבל כשזה נח לכם וזה לא מתאים לאג'נדה שלכם, אז זה מה שאתם אומרים", הטיחה במראיין.

רגב הבהירה כי "אף אחד לא מפחד מבחירות, הציבור יגיד האם צריך לעמוד בהסכמים קואליציונים או לא", לדבריה, "לא יכול להיות מצב שכל פעם שמדובר בהסכמים קואליציונים של הליכוד יש איזשהו תירוץ לא לא לקיים את זה. נפוצץ את זה לא על התאגיד - על העיקרון. אנחנו מפוצצים דברים על עיקרון שהסכמים קואליציונים צריך לקיים".

מי שהשמיע הבוקר קולות אחרים מעמדת נתניהו - הוא שר התחבורה ישראל כץ: "אין שום סיבה להקדים את הבחירות בגלל מחלוקת על תקשורתית, אין חילוקי דעות בקואליציה על נושאים מרכזיים", אמר בynet, בתגובה אמרה רגב כי "אני לא יודעת את מי הוא מייצג חוץ מאת עצמו".
משבר התאגיד חילול שבת בבלפור נתניהו חילל שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד