י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בשורה לחייבים: שביתה בהוצאה לפועל וקנסות

יהיו אנשים אשר הודעה זו על השבתת גביית הקנסות והליכי ההוצאה לפועל, היא בשורה טובה עבורם. מן העבר השני, צעדי ההשבתה הן בעקבות מצוקה של מאות עובדים ברשות השידור העומדים להישאר ללא עבודה החל מתחיל פעילות התאגיד, הצפויה כעת לסוף החודש הלועזי הבא

הפגנת אנשי רשות השידור היום בתל אביב. צילום : תומר נויברג פלאש 90
הפגנת אנשי רשות השידור היום בתל אביב. צילום : תומר נויברג פלאש 90

במקביל ליציאת עובדי רשות השידור להפגנות, בירושלים ובתל אביב תוך חסימת כבישים הוכרז סכסוך עבודה ברשות השידור, בתאגיד השידור הציבורי, בשירות המדינה, שירות התעסוקה ובמוסד לביטוח לאומי.

ההסתדרות שהכריזה היום על הסכסוך דורשת להגן על פרנסתם של עובדי רשות השידור, למנוע את תופעת עובדי הקבלן בתאגיד השידור ולמחות כנגד התקינה החסרה בתאגיד שנועדה לפגוע בהעסקת עובדים בהתאם להתחייבויות *** הצעדים הארגוניים בשירות המדינה יימשכו ויוחרפו *** ממחר (ב') מצטרפים לעיצומים גם עובדי רשות האכיפה והגבייה ותופסק גביית קנסות ופעילות ההוצאה לפועל

על רקע המשבר המחריף ברשות השידור, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הכריז היום (א') על סכסוך עבודה ברשות השידור, בתאגיד השידור הציבורי "כאן", בשירות המדינה ובתאגידים הקשורים, בשירות התעסוקה ובמוסד לביטוח לאומי.

בסכסוך שהוכרז ההסתדרות דורשת להפסיק את ההתעללות בציבור עובדי רשות השידור, להגן על תעסוקתם, לבטל את תופעת עובדי הקבלן בתאגיד, תוך מניעת העסקה של עובדים נוספים במתכונת פוגענית זו. כמו כן, ההסתדרות מלינה בסכסוך על תקינה חסרה בתאגיד שמטרתה להימנע מהעסקת עובדים בהתאם להתחייבויות.

בהסתדרות מציינים כי המשבר נעוץ בהתנהלות שאינה מקובלת ביחסי עבודה קיבוציים בכלל, וביחסי עבודה קיבוציים בשירות הציבורי בפרט. ההכרזה על הסכסוך תאפשר להסתדרות ולציבור העובדים להרחיב את צעדי הסולידריות לכל מקומות העבודה במגזר הציבורי.

נזכיר כי החל מהיום (א'), בהנחיית יו"ר ההסתדרות ניסנקורן, ובתיאום עם יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי, מושבתים כל שירותי מערכת שע"מ (שירות עיבודים ממוכן) ברשות המיסים, והופסק הליך גביית המיסים במדינה. מחר (ב'), בנוסף להשבתת שע"מ, לצעדי ההזדהות מצטרפים גם עובדי רשות האכיפה והגבייה. במסגרת העיצומים, לא תהיה גביית קנסות ואגרות, ותופסק פעילות ההוצאה לפועל.
שביתה בהוצאה לפועל רשות השידור הסתדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד