י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

האירוע שאף אחד לא ישכח!

אם אתם לקראת אחד הימים החשובים בחייכם, בין אם מדובר בחתונה, בר/בת מצווה או אירוע עסקי מכונן – הכתבה הזו בשבילכם!

האירוע שאף אחד לא ישכח!
יוסי



אולמות האירועים והכנסים בארץ רבים כמעט כמו האירועים עצמם, עובדה זו מקשה על החוגגים למצוא את המקום הייחודי שיודע להתאים את עצמו לצרכיהם בדיוק ולהגשים את הפנטזיות שתמיד חלמו עליהם. שאולי אמירה ממתחם הכנסים והאירועים רגעים שבצומת ביל"ו חולק מניסיונו ומגלה לכם איך להפיק אירוע שיגשים לכם ולמוזמנים שלכם את החלומות.



המיקום המושלם
חיי השגרה מצריכים מכל אחד ואחת מאתנו המון משאבים, בגלל הסיבה הזו, כשאנחנו יוצאים לאירוע, בין אם ביום או בלילה, אנחנו מחפשים להתנתק מאותה השגרה, אנחנו רוצים להתרגש, לשמוח ולהיות מופתעים.
שאולי מספר שעל אף שמתחם רגעים ממוקם בלב ליבה של ישראל, בחר לשוות לאולם רגעים מראה ואווירה אירופאית, זו למעשה הייתה הדרישה הראשונה שהציב לאדריכל הבית שלו, שעמד במשימה באופן מרשים. עולם האירועים רווי בטרנדים זמניים והיה לנו חשוב לא ליפול למלכודת הטרנדים, מתוך הבנה שיש לא מעט אולמות שמספקים את כל אלו. שמרנו על הקו הקלאסי בשילוב של אלמנטים טבעיים, כמו עץ, מים והרבה מאוד צמחייה, כל אלו מקנים לאורחים תחושה שנכנסו לתוך אירוע מהאגדות ומשפיע על האנרגיה של הערב כולו.
מובן שגם אצלנו ישנם גאדג'טים וחידושים מעניינים, אבל הבסיס תמיד יישאר קלאסי.



הארוחה
ישראל הצטרפה למהפכה הקולינארית שפוקדת את כלל העולם בשנים האחרונות והישראלים כבר לא מתפשרים על איכות המזון וחומרי הגלם.
בשמחות משפחתיות וודאי שבאירוע עסקי, המזומנים מצפים לאיכות בלתי מתפשרת בכל הרבדים – הטעם הוא מובן מאיליו, אבל גם לנראות, לחדשנות ולנועזות יש משקל וכל אלו נבחנים בקפידה.
לאחרונה נוצר הרושם שארוחה באירוע לא תוכל לעמוד בסטנדרטים של ארוחה במסעדה יוקרתית, התפיסה הזו שגויה לחלוטין ומנמיכה את הציפיות מהאירוע. אם בחרתם במקום איכותי, עם שף טוב, תקבלו ארוחה שלא תיפול מאף ארוחה במסעדת איכות, גם אם הקינוח כשר למהדרין" מסביר שאולי.



ההבדל נמצא בפרטים הקטנים
אל תעיקו על האורחים שלכם. חישבו עליהם כשאתם בוחרים מקום, חישבו על הגישה אליו, ודאגו לחניה צמודה למקום. בגלל שבכל זאת – מדובר בחגיגה – חפשו מקום בו כולם יוכלו לחגוג על רחבת הריקודים ולשמוח, הרי לשם כך התכנסנו.
אירועים בשמחות משפחתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד