כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הולכים לבחירות? כחלון מגיב לנתניהו: "מנהיג צריך לקחת אחריות"

המתח הפוליטי בשיאו - האם נתניהו אכן מתכוון ללכת לבחירות בגלל החקירות ובגלל טראמפ, ששליחו גרינבלט הבהיר כי כוונותיו להניע מהלך מדיני אמיתיות • הפרטנר שהפך לטריגר לעניין, שר האוצר כחלון תוקף בתגובה אך שומר על הגבול

צילום: עמית שאבי
צילום: עמית שאבי

בבוקר שאחרי הזיגזג של ראש הממשלה נתניהו בעניין התאגיד, שהפך לנושא החם האם נתניהו החליט ללכת לבחירות - כשאמש הודיע, לאחר ישיבה עם מספר שרים תוך חילול שבת, כי הוא חוזר בו מהסיכומים עם כחלון ומודיע על רצונו בהשארת רשות השידור וסגירת התאגיד - שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון מתייחס לנושא במסיבת עיתונאים בת"א.

דברי כחלון במסיבת עיתונאים לצד בנט

"ב-5.4.14 התקבלה החלטה בממשלת ישראל - לסגור את רשות השידור ולהקים את תאגיד שידור הציבורי. באותו הזמן אני הייתי אזרח פרטי, לא ח"כ ולא שר. וזו החלטה שהתקבלה בממשלה הקודמת. אני לא רוצה להביך אף אחד ולצטט את חברי הממשלה מה הם אמרו על התאגיד ועל עובדי התאגיד. כרגע יש בעיות ויש כמה עובדי רשות השידור שעניינם לא סודר עד הסוף והם נפלו בין הכיסאות.

כחלון אמר את הדברים במסיבת עיתונאים שתואמה מראש, יחד עם שר החינוך בנט, בעניין אחר. השר בנט מצידו סיפק אף הוא אמירה "לא ניקח מדינה לבחירות בגלל התאגיד".

אני לא צריך מאף אחד שיעורים והטפות מוסר על חמלה. אני שמח שפתאום יש פרץ של חמלה בתקופה האחרונה שהפכה פופולרית. אני מתחייב לטפל בכל הבעיות של העובדים. עובדי רשות השידור הם לא יריבים ולא אויבים. הם יקבלו את הטיפול במסגרת הפרישה ובמסגרת קליטה יותר מאסיבית לתאגיד.

הם לא פסולי חיתון. אני, מהיום הראשון לא אהבתי את העניין הזה שקולטים מספר מסוים וזהו. אני אחראי שאף עובד מרשות השידור לא ייזרק. כל אחד יקבל את הטיפול שלו. לצייר אותם כאויבים זה לא נכון וזה לא מגיע להם.

הממשלה הקודמת עוללה להם מה שעוללה וזרקה את זה אליי. זה קל – דברים טובים לקחת, דברים רעים לזרוק על מישהו אחר זו שיטה ישנה וידועה ואפילו לא מקורית. אני מצפה מהנהגה שתעשה משהו חדש ומקורי. ובמנהיגות צריך לקחת אחריות עד הסוף.

אני אומר לכם - אנחנו כמדינה נטפל בהם. אחרים לא לקחו את האחריות אנחנו כן ניקח."
משבר התאגיד הולכים לבחירות כחלון ונתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד