י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

דוד ביטן לא קורא ספרים, בבית הלבן לא קוראים אפילו כתבות בעיתון

הבית הלבן פירסם בניוזלטר היומי כתבה שכותרתה "התקציב של טראמפ הגיוני לחלוטין ויתקן את אמריקה, ואני אגיד לכם למה" - אך כנראה שאף אחד לא טרח לקרוא את התוכן

  • כ"א אדר התשע"ז
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



צוות הבית הלבן לא פיספס את הכתבה ה"נפלאה" שפורסמה בוושינגטון פוסט "התקציב של טראמפ הגיוני לחלוטין ויתקן את אמריקה, ואני אגיד לכם למה" של אלכסנדרה פטרי והיא הופיעה בניוזלטר היומי הרשמי. הניוזלטר מפרט את סדר היום של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וכולל, בין היתר, דיווחים בעיתונות הקשורים לנשיא.

נראה כי צוות הבית הלבן לא קרא את הכתבה או שהם באמת התלהבו ממשפטים כמו "כל התלמידים בבתי הספר יחונכו על ידי F-35 שלראשו כובע עם הכיתוב 'להפוך את אמריקה לאדירה שוב'".

פטרי אמרה כי הופתעה לגלות שהבית הלבן הפך את הטור שלה לחדשות אמיתיות. פטרי כתבה טור סאטירי ביקורתי על הצעת התקציב של טראמפ, שבחלק ממנו לא מופיעות מילים אלא הברות כמו גרררררר. כך לדוגמא, על הקיצוצים במשרד החקלאות כתבה פטרי: "אנחנו מחזירים את הציידים. בגלל זה אנחנו גם מקצצים בתוכנית התזונה המשלימה לנשים, ילדים ופעוטות. אם הם רוצים בשר שיילחמו עליו".

"כך נראית 2017: אתה מתחיל עם משהו שנראה לך שכולם יבינו שהוא בדיחה ואז כמה ימים אחרי זה הבית הלבן מפרסם את זה", כתבה פטרי.
הבית הלבן דונלד טראמפ דוד ביטן ספרים עיתון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד