י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

סגן ראש עיריית ירושלים חיים אפשטיין הושעה לשלושים יום

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' • ראש העיר ירושלים ניר ברקת, מימש את אזהרתו, וחיים אפשטיין נציג 'הפלג הירושלמי' וסגן ראש העיר, הושעה מתפקידו למשך 30 יום, בשל הניסיונות לשבש את המרתון העירוני: "אי אפשר לעבור על כך בשתיקה"

חיים אפשטיין וברקת הבוקר
חיים אפשטיין וברקת הבוקר

ראש העיר ירושלים ניר ברקת הודיע על השעיית סגנו חיים אפשטיין, נציג 'הפלג הירושלמי' ל-30 יום, מכל פעילות בעירייה במסגרת תפקידו כסגו ראש בעיר.

ההשעייה בוצעה בגין ניסיונות הפלג הקיצוני, לשיבוש המרתון העירוני שנערך בשישי האחרון וכפי שנחשף ב"בחדרי חרדים".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי ראש העיר אמר לאפשטיין, כי על אף שלפי המשטרה המרתון לא נפגע ועבר בשלום, אך ניסיונות השיבוש למרתון נעשו בניגוד לסיכום ובניגוד להוראות החוק והמשטרה, תוך סכנה לשלום הציבור וכי לא יעלה על הדעת לעבור על כך לסדר היום.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', בעקבות הודעת הפלג הירושלמי כי הוא מתכוון להשבית את מרתון ירושלים בעקבות מעצרו של העריק ישראל מאיר טולדנו, סגן ראש העיר ונציג סיעת 'בני תורה' בירושלים, חיים אפשטיין, הוזהר על ידי ראש העיר ברקת באמצע ראש הסגל מיכל שלם.

בשיחה הוזהר אפשטיין שלא להפגין ושלא לשבש את ירושלים ואת המרתון. לדבריו, לפגיעה במרתון על ידי ההפגנה תהיה השלכות.

מנהיג הפלג הירושלמי הגר"ש אוירבך הורה לצאת למחאות כנגד מעצר בן הישיבה. הפעילים אמרו כי "הציבור החרדי כבר הוכיח שמעצר בן ישיבה לא עובר בשתיקה, אבל הפעם יהיה סוער במיוחד".
ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד