כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בכיכר האדומה: הילד מושיק ריגש את הקהל

בפעם ה-16 ברציפות, התאספו נגידים, תומכים וידידים נאמנים, לערב הערכה והוקרה למען קידום והגדלת פעילות החסד במוסקבה. אחד משיאי הערב היה, כאשר ילד יהודי מקומי בשם מושיק, עלה על הבמה וסיפר את סיפורו של ילד שקיבל אירוע מוחי, ורק בזכות העזרה הכספית של הגמ"ח והסיוע לטיפול חירום רפואי בבית רפואה בישראל - ניצלו חייו

בכיכר האדומה: הילד מושיק ריגש את הקהל

בפעם ה-16 ברציפות, התאספו נגידים, תומכים וידידים נאמנים, בשבת אחים גם יחד, לערב הערכה והוקרה על התמיכה הנרחבת עד כה, וגם מתוך מטרה למען קידום והגדלת פעילות החסד במוסקבה.

הכינוס נערך באולם "מטרופול" היוקרתי והמפורסם הצמוד לחומות הכיכר האדומה במרכז מוסקבה, היכל מפואר בן למעלה מ-113 שנה שראה כבר אירועים רבים, אך אחדות כזו למען מטרה נעלה כזו, טרם זכה לראות.



מדובר במלוה מלכה השנתי ה-16 של קופת גמילות חסדים המרכזי במדינות חבר העמים - קרן חיה מושקא", בציון 20 שנה ליארצייט של הילדה השליחה היקרה חיה מושקא ע"ה לאזאר, בתו הבכורה של יבלחט"א רבה הראשי של רוסיה ונשיא הקרן, הגאון רבי בערל לאזאר, אשר נשא את המשא המרכזי.

אחד משיאי הערב היה, כאשר ילד יהודי מקומי בשם מושיק, עלה על הבמה וסיפר את סיפורו של ילד שקיבל אירוע מוחי, ורק בזכות העזרה הכספית של הגמ"ח והסיוע לטיפול חירום רפואי בבית רפואה בישראל - ניצלו חייו. "בשם אותם ילדים רבים שניצלו, בשמן של המשפחות הרבות שנעזרו, וכנציג האלפים שהסתייעו באמצעות מפעלי החסד בעיר - אני אומר מלה אחת", אמר הילד, "תודה"! ועין אחת לא נשארה יבשה מהתרגשות.

במהלך הערב, הוענקו פרסי הוקרה והערכה לתומכים הנכבדים, על חלקם הגדול בהענקת היכולת לארגוני החסד להגדיל ולהגביר את הפעילות בכל תחומי החסד והעזרה במוסקבה.



























































































































































מוסקבה כיכר האדומה הגמח המרכזי הרב לאזאר מושיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד