כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מנכ"ל רשת 'ווייס': "10 דברים שאני שונא אצל יהודים"

בתום ביקורו בישראל של גאווין מקינס, מנכ"ל רשת התקשורת העולמית "ווייס", מרשתות התקשורת הגדולות והנועזות בעולם, העלה מקינס סרטון שעורר סערה עם הכותרת - "10 דברים שאני שונא אצל יהודים" • כל הפרטים

גאווין מקינס (צילומסך מתוך יוטיוב)
גאווין מקינס (צילומסך מתוך יוטיוב)

בתום ביקורו בישראל של גאווין מקינס, מנכ"ל רשת התקשורת העולמית "ווייס", רשת התקשורת מהגדולות והנועזות בעולם, המתמחה בנושא של תחקירים והבאת חדשות וידיעות מהמקומות הכי מסוכנים בעולם, העלה מקינס לרשת סרטון שעורר סערה.

בסרטון, שכותרתו הייתה "10 דברים שאני שונא אצל יהודים", סיפק מקינס 10 סיבות בגינן הוא שונא יהודים. מאוחר יותר שונתה כותרת הסרטון ל"10 דברים שאני שונא אצל ישראלים", אך הסערה כבר יצאה לדרך.

בין הדברים שאר מקינס בסרטון היו הדברים הבאים: "האוכל הישראלי זוועה. הוא מוגש בצורה איומה בכל המסעדות. מביאים לך מלא צלחות עם סלטים ואין איפה להניח את האוכל. זה מתאים יותר לרפת כמו שמניחים שם את האוכל לחיות".

עוד אמר מקינס: "פורים זה חג מוזר שאנשים מבוגרים מתחפשים לילדים מפגרים עם כל מיני כובעים מצחיקים וחושבים שהם מצחיקים". מקינס התייחס כמובן לתרבות הנהיגה בישראל ואמר: "תרבות הנהיגה איומה ונוראה. כל הזמן הנהגים בישראל נותנים גז ברמזור כאילו הם ממריאים במטוס".

"הישראלים מדברים כשהם יורקים. השפה נשמעת כמו כחכוח בגרון. זה כמו עזה, הם משגרים טילים דקים של רוק מהפה לחולצה שלך" אמר מקינס, שהתייחס גם לנושא תודעת השירות בישראל: "השירות לקוחות בחנויות מזעזע, במיוחד בחנות התכשיטים שהייתי. בסיום הקניה לא התייחסו אלי, כאילו חיכו שאני רק אלך משם, כאילו הפרעתי להם בחיים".

"אנשים בישראל עונים לפלאפון שלהם בכל מצב, גם תוך כדי שהם מדברים איתך, ומסבירים שזה שיחה ממש דחופה, רק שזה קורה בכל שיחה שהם מקבלים".

לסיום אמר מקינס כי "הישראלים בתל אביב שונאים את דונלד טראמפ, ואני לא מבין למה. אנחנו הנוצרים אוהבים ותומכים בישראל, נמאס לנו לשמוע את התבכיינות שלכם על כך שלא השמדנו את אושוויץ בזמן. תסתכלו על הצד השני בסיפור, בסופו של דבר כן השמדנו את אושוויץ והצלנו אתכם. אתם צריכים להבין שהאיסלאם הרדיקלי אויב של שנינו, בכל המזרח התיכון מוצאים להורג נוצרים".

לדבריו, "לישראלים יש עדיין פחד תמידי שעוד רגע מישהו מגיע ומחסל אותם. הם מפחדים מאנשים לבנים שעולים לשלטון, כמו טראמפ, כאילו הנאצים עולים לשלטון שוב".

הביקור התקיים בין היתר בחג הפורים, ובסיור בתל אביב הוא צילם סרטון שהופץ ברחבי העולם והגיע למאות אלפי צפיות. כאמור, לאחר שהסרטון הופץ שונתה כותרתו ל"10 דברים שאני שונא אצל ישראלים".

בסרטון אחר שפירסם בעבר בנוגע לסכסוך הישראלי פלסטיני אמר מקינס כי "אני לא מבין את הישראלים, מה אתם כל הזמן מתנצלים בפני העולם, תעשו מה שאתם מבינים שחשוב לביטחון שלכם. שרון פינה את עזה וקבלתם עיר של מנהרות טרור, אם לא תפסיקו להתנצל לא תצליחו להילחם".
אנטישמיות גאווין מקינס רשת ווייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד