כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האזינו • אשר על העונש של אפשטיין: "פורים שפיל"

ברקת איים וקיים: זימן את אפשטיין והודיע לו על השעייתו לשלושים יום. יעקב אשר שכיהן כראש עיר בעצמו אומר שמדובר בצעד שאין בו כלום

אפשטיין. צילום: פלאש 90
אפשטיין. צילום: פלאש 90

האם השעייתו של סגר"ע ירושלים ונציג 'הפלג הירושלמי' חיים אפשטיין – על ידי ראש העיר ניר ברקת – מתבררת ככותרת שאין בה ממש? הבוקר התייחס ח"כ יעקב אשר לחשיפת "בחדרי חרדים", על פיה, ברקת העניש את אפשטיין והשעה אותו ל-30 יום מכל פעילות בעירייה במסגרת תפקידו כסגן ראש העיר.

אשר, ששימש בעבר בתפקיד ראש עיריית בני ברק, טען כי השעייתו של אפשטיין היא חסרת ערך, "זה 'פורים שפיל', זה לא דבר מהותי, אבל אם שאלת רק בכדי לדעת את החוק, אז לפקודת העיריות אין מושג כזה שנקרא השעיה, אבל בהחלט זו אמירה שהיא אמירה מסויימת", אמר הבוקר לנועם זיגמן ב'קול ברמה'.

האזינו לאשר: פורים שפיל

כזכור, "בחדרי חרדים" חשף בשבוע שעבר, כי ראש העיר ברקת הזהיר את סגנו אפשטיין, כי אם מפגיני 'הפלג הירושלמי' אותם הוא מייצג ישבשו את מרתון ירושלים – הרי שיהיו לכך השלכות קשות.

לבסוף, לא נרשם שיבוש משמעותי למרתון, אולם בעקבות ניסיונות השיבוש מצד המפגינים הקיצוניים – החליט ברקת להעניש את אפשטיין וכפי שנחשף ב"בחדרי חרדים" –הוא הודיע לו על השעייתו ל-30 יום, מכל פעילות בעירייה במסגרת תפקידו כסגו ראש בעיר.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי ראש העיר אמר לאפשטיין, כי על אף שלפי המשטרה המרתון לא נפגע ועבר בשלום, אך ניסיונות השיבוש למרתון נעשו בניגוד לסיכום ובניגוד להוראות החוק והמשטרה, תוך סכנה לשלום הציבור וכי לא יעלה על הדעת לעבור על כך לסדר היום.

במקביל עיתון הבית של אפשטיין, הפלס, פירסם היום, כפי הנראה כדי להזים את השמועות על צמצום פעילותו, מודעה על הרחבת שעות הפעילות בימי בן הזמנים. ל'בחדרי' נודע כי צפויות סנקציות נוספות.
חיים אפשטיין הפגנות הפלג הירושלמי יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד