כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

סערה סביב תפקיד אבן-סער בתאגיד- השרה גמליאל: "לברך על המינוי"

בעקבות הקשחת העמדות מצד נתניהו שרואה במינוי גאולה אבן 'אצבע בעין' התקיים פאנל הבוקר בגל"צ ובו עלתה השאלה: האם מינוי גאולה אבן-סער אכן נחשב כך. השרה גילה גמליאל הפתיעה: מאיפה הביאו את ההמצאה הלא רצינית הזאת? צריך לברך על המינוי שלה"

סערה סביב תפקיד אבן-סער בתאגיד- השרה גמליאל: "לברך על המינוי"



נושא תאגיד השידור הישראלי ממשיך לעורר סערה ובמרכזו שאלת מיליון הדולר: האם ילכו לבחירות או לא? בפאנל שהתקיים הבוקר (שלישי) בתוכניתו של ניב רסקין בגל"צ השתתפו העיתונאים ברק רביד, עמית סגל, השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל ובהמשך גם נוספים.

במהלך הדיון עלה עניין מינויה של אשת התקשורת, גאולה אבן-סער, כמגישת המהדורה המרכזית בתאגיד. כזכור, בשנת 2013 נישאה אבן לגדעון סער, שר החינוך לשעבר, והאיש שנחשב לאחד מיריביו הבולטים של ראש הממשלה נתניהו בתוך הליכוד.

במהלך דבריו אמר סגל כי "ייתכן ובקרבת ראש הממשלה מרגישים שמינויה של אבן-סער, אשתו של גדעון סער, היא סוג של אצבע בעין. ההכרזה על מינויה מתפרש כהתרסה, ניסיון לפוצץ את העניין. אין תיאום עמדות בין אנשי כחלון לתאגיד. יש כאלו שראו את המינוי כניסיון של התאגיד לתקוע אצבע". עוד הזכיר סגל כי "גאולה אבן היתה לפני 20 שנה מגישת 'מבט'. המינוי שלה הוא מקצועי. מבחינת אנשי כחלון, ההכרזה בעיתוי הזה, היא אופציה לחבל בהסכמים".

על הדברים הללו הגיבה השרה לשווין חברתי, גילה גמליאל, אחרי שהבהירה את עמדתה המתנגדת לבחירות: "להגיד שהמינוי של גאולה אבן-סער הוא אצבע בעין מצד האוצר? מאיפה הביאו את ההמצאה הלא רצינית הזאת"? לדבריה, "היא אישה רצינית, מקצועית, מוערכת, צריך רק לברך על עצם המינוי שלה. בעיניי הוא מינוי טבעי".

גאולה אבן סער התאגיד תאגיד השידור הישראלי נתניהו כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד