כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נהגת נכנסה למסעדה עם ג'יפ: "היינו בטוחים שזה פיגוע"

"היה 'בום' ופתאום בלגן, אנשים היו בטוחים שזה פיגוע" • נהגת צעירה נכנסה עם ג'יפ היישר לתוך הקיר המרכזי של מסעדת אלפרדו בראשל"צ: "בנס היו נפגעים באורח קל - נמנע אסון כבד הרבה יותר"

נהגת נכנסה למסעדה עם ג'יפ: "היינו בטוחים שזה פיגוע"



נס במסעדת 'אלפרדו' בראשון לציון. הבוקר (שלישי), בסביבות השעה 11:30, נהגת צעירה שיצאה ממתחם החניה בסמוך למסעדה, נכנסה, מסיבה שאינה ברורה כרגע, לתוך המסעדה. הקיר המרכזי קרס כולו וגרם לנזק רב ולנפגעים.

ליאת אסולין, בתו של יואל ברוך, הבעלים, ואחות של מנהל המקום, אדיר, משתפת את 'לובי נשי –בחדרי חרדים' בפרטים טריים מזירת התאונה: "מיד כששמעתי מהמשפחה על הסיפור הזה – עזבתי את העבודה והגעתי לכאן. יש בלגן מטורף, אנשים היו בטוחים שזה פיגוע. היה 'בום' עוצמתי והבלגן היה מפחיד.

מה שבעיקר היה פה זה נס גלוי. שתי מלצריות עמדו על הקיר בו נכנסה הנהגת עם הג'יפ, ואיך שהן התחילו ללכת, התרחשה התאונה. נפלו עליהן ברזלים ועוד, והן נפצעו ופונו לבית חולים – אך נמנע אסון כבד יותר". אסולין מספרת על ברכה מיוחדת שקיבל אביה השבוע. "הוא אף פעם לא היה בנהריה אבל חבר שכנע אותו לנסוע איתו לרבי דוד. אבא ביקש ברכה למסעדה ורבי דוד אמר לו: 'אני מברך אותך'. אנחנו רואים בזה ממש השגחה פרטית".

הנהגת, פונתה דרך תא המטען של ג'יפ המאזדה, על ידי בני משפחה שהגיעו מיד למקום, והם עזבו את הזירה.

"כרגע נמצאים פה בעלי מתחם G, היתה משטרה כמובן ואנשי מקצוע שונים – שום דבר עדיין לא ברור, הכל מדי טרי".

תמונות מהמסעדה:









מסעדת אלפרדו תאונה במסעדה נס הצלה פצועים קל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד