י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מעצר גבאי בית הכנסת הוארך שוב לקראת כתב אישום

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: פחות משבוע לאחר מעצרו, המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד גבאי בית כנסת בבית שמש החשוד בכליאת ילד וביצוע מעשים חמורים בו. עם הגשת הבקשה בית המשפט התבקש להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים על מנת להגיש כתב אישום

תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: פחות משבוע לאחר מעצרו, המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד גבאי בית כנסת בבית שמש החשוד בכליאת ילד וביצוע מעשים חמורים בו. עם הגשת הבקשה בית המשפט התבקש להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים על מנת להגיש כתב אישום.

פרקליטו עו"ד נדב גדליהו ביקש לשחררו בתנאים מגבילים הכוללים הרחקה מבית שמש, בבית אחיו או הוריו בירושלים בפיקוחם, זאת מאחר ולדבריו אין חשד לשיבוש הליכי חקירה אלא מסוכנות כלפי אותו הילד המתגורר בבית שמש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בקשת עורך הדין נענתה חלקית, אולם לא בשלב זה. "לאור אופי העבירות וביצוען לכאורה במסגרת מעמדו של המשיב בקהילה בה הוא חי (גבאי בית כנסת א.ש.), אני סבורה כי יש מקום שחלופה זו תיבחן בשלב הגשת כתב האישום ועל ידי גורם מקצועי" אמרה השופטת מיקה בנקי.

לעצם החשדות הכוללים מעשים חמורים בילד, איומים וכליאה, אמרה השופטת בנקי כי "חומר החקירה מקים עיגון ראייתי לכאורי" והאריכה את מעצרו בשלושה ימים, עד ליום חמישי.

כפי שדווח ב'בחדרי' עם מעצרו, על פי החשד המשטרה, החשוד ביצע מעשים חמורים בילד הלומד בתלמוד תורה בבית שמש, ולעיתים גם נתן כסף לתלמיד. "המשיב מוכר כגבאי בית הכסת שם הוא מתפלל. על פי החשד הוא עשה את זה תוך שהוא נועל את הקטין בחדר של בית הכנסת", אמר חוקר המשטרה אבי שבתאי.
צעשים חמורים בית כנסת בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד