י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קווי היצור של הסודה במפעל 'טמפו' הוכשרו לפסח

קווי הייצור של הסודה במפעל 'טמפו' הוכשרו לקראת חג הפסח והמוני בית ישראל יוכלו לשתות לרוויה את הסודה האיכותית והמבעבעת של 'טמפו' בכשרות ללא ספקות גם בחג הפסח. הסודה של 'טמפו' תהיה כשרה לפסח בכשרות בד"ץ העדה החרדית

ההכשרה
ההכשרה

תהליך הכשרת קו הייצור של הסודה לפסח נמשך כ - 10 ימים אשר במהלכם נותק קיטור החמץ, לאחר ריקון הקיטור והשבתתו ל24 שעות ממלאים, מרתיחים לטמפרטורה המקסימלית ומרוקנים שוב. בין היתר הוכשרו חדרי הסירופ, המוהלים והתרכיזים והוחלפו מסנני המים תוך ריקון, מילוי מחדש והכשרה בטמפרטורה המקסימלית. כמו כן, בוצעה שטיפה של מערכת החלפת הבקבוקים ושאר המכשור בקו הייצור. על תהליך הייצור ניצח משגיח מטעם בד"ץ העדה החרדית, הרב מנדי בלוך בשיתוף המשגיח מטעם הרבנות הרב אברהם סעדה.

כידוע, בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בשתיית סודה בכל המגזרים. על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות במשקה מתוק ומוגז ישנם כ-30 כפיות סוכר – דבר המהווה סיכון לתחלואת סכרת, השמנת יתר, כבד שומני ומחלות לב על פי נתוני משרד הבריאות, 43 אחוז מהסוכר שצורכים מקורו בשתייה מתוקה. עם זאת במים וסודה יש אפס אחוז סוכר.

בניגוד לתדמיתה בעבר כשסודה נתפסה כמשקה האופייני לאנשים מבוגרים, משעמם ומיושן כיום ישנה עלייה בפופולאריות המשקה בשילוב מגמת הבריאות והוא נתפס כיוקרתי וטרנדי. מחקר של חברת נילסן מראה כי המכירות בקטגוריית הסודה עלו בכמעט 10% בין 2013 ל-2015.

הסודה מתעלה על אחיותיה מקטגוריית הממותקים, משום שהיא מצליחה לספק חווית שתייה מרעננת לא פחות מאחיותיה הממותקות, מצד אחד, ולא מביאה עמה צרות בצורת רכיבים משונים או סוכר מצד שני.

עם זאת מציעה טמפו גם סודה בטעמים לאלו שרוצים לגוון. סודה טמפו בנגיעות טעם: אננס ולימון ליים - ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים ובאפס קלוריות. בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית לימות השנה ובכשרות בד"ץ חוג חתם סופר לפסח.













טמפו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד