כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

9 חודשים לאחר האסון שזעזע את המדינה; בן למשפחת ויינגוט

נתרפאה המשפחה: תשעה חודשים לאחר ששיכלו את בנם, אליה ז"ל, באסון שזעזע את המדינה, הגיעה בשורה משמחת מאוד למשפחת ויינגוט מאשדוד, עם הולדת בנם בשעה טובה ומוצלחת. "תודה על אוצר חדש שבא אלינו לחיים" כתבה היולדת

התינוק שריפא את משפחת ויינגוט
התינוק שריפא את משפחת ויינגוט

נתרפאה המשפחה: תשעה חודשים לאחר ששיכלו את בנם, אליה ז"ל, באסון שזעזע את המדינה, הגיעה בשורה משמחת מאוד למשפחת ויינגוט מאשדוד, עם הולדת בנם בשעה טובה ומוצלחת. "תודה על אוצר חדש שבא אלינו לחיים" כתבה היולדת.

כזכור, האסון אירע לפני כתשעה חודשים ברובע ו' בקרייה החרדית באשדוד. הפעוט אליה ויינגוט ז"ל בן השנה וחצי, נשכח ברכב אביו בסיום פיזור ילדיו במוסדות החינוך. רק מספר שעות לאחר מכן נזכר האב בילד ורץ לרכבו, שם גילה את האסון שנפל על משפחתו. אליה ז"ל נמצא ללא רוח חיים. מקרה זה הצטרף באותה התקופה למספר מקרים נוספים של ילדים שנשכחו ברכבים ומצאו את מותם הטראגי.

כאמור, היום (שלישי), לאחר כתשעה חודשים, ההורים האבלים חבקו בן זכר. "תודה על הכח, תודה על הכאב, תודה על נשימה, תודה גם על דמעה!" כתבה היולדת אודיה ויינגוט. "תודה על אוצר חדש שבא אלינו לחיים! אוצר שרק אתה מסוגל לשלוח להמתיק רגעים שמכילים הרבה". אודיה הוסיפה כי מדובר ב"אוצר שהצטרף למשפחה שאין לי עוד מילים לבטא את האהבה".

האב יצחק וינגוט אמר היום ל"בחדרי חרדים": "זה ממש סגירת מעגל. לאחר השבעה של הבן אליהו ז"ל הלכנו לרב קנייבסקי והוא הבטיח שבעוד עשרה חודשים ייוולד לנו בן - ואכן כך קרה".

האב הוסיף, "האסון עדיין מהדהד יום יום בבית. הכול צף בזיכרונות וקשה, אבל אנחנו מתמודדים עם הכול והאמונה מחזקת".

בראיון שהעניקה לגל"צ לאחר האסון אמרה האם: "אין לבעלי מקום להאשים את עצמו. אני אומרת לו כל הזמן שזה לא הוא, הוא אדם מאוד אחראי. השומר בכניסה לגן בעצמו אמר שהוא כל בוקר רואה איך הוא חוגר את הילדים ואיך הוא לוקח אותם בשמחה לגן והוא אומר שזה פשוט לא נתפס", אמרה.

עוד סיפרה: "הייתי בבית, הוא עלה רק לקחת משהו לרדת חזרה, הוא היה צריך לעשות סידורים הוא פשוט עלה ואמר "אני אנוח חצי שעה" ונרדם לשלוש שעות, כשהוא ירד ב-12 חזרה לעבודה כבר מרחוק, מהכניסה לבניין הוא קולט את הילד ישן שם באוטו".

לסיום אמרה אודיה כי "אין נחמה בעוד ילדים, גם אם יהיה עוד עשרה ילדים הוא תמיד יהיה שם ותמיד תהיה הפינה שלו זה תמיד יהיה הכאב הכי גדול, אני צריכה להיות חזקה בשביל כל הילדים".
אודיה ויינגוט אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד