כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

כחלון: "מה אכפת לי מי יהיו המנהלים של התאגיד? מה הם, גיסים שלי?"

בהופעתו היום בוועידת פייננס של TheMarker, הדגיש כחלון כי על אף הפרסומים הרבים בתקשורת בדבר המשבר עם נתניהו, הוא אינו מכיר שינוי בעמדת ראש הממשלה שלפיה התאגיד ייפתח במועד המוסכם

כחלון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90
כחלון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90



"מה אכפת לי מי יהיו המנהלים של התאגידים? מה הם גיסים שלי?" כך אמר באחרונה שר האוצר משה כחלון בשיחה פרטית עם בכירים בגל"צ.

בין נתניהו לכחלון קיים נתק של שבוע. הם לא שוחחו מאז נפגשו ביום חמישי האחרון, אז הגיעו להסכמות בעניין הקמת התאגיד וכן בעניין חקיקת חוק התקשורת. מוקדם יותר היום, בהופעתו בוועידת פייננס של TheMarker, הדגיש כחלון כי על אף הפרסומים הרבים בתקשורת בדבר המשבר עם נתניהו, הוא אינו מכיר שינוי בעמדת ראש הממשלה שלפיה התאגיד ייפתח במועד המוסכם. "הסיכום האחרון של עם נתניהו היה שתאגיד השידור נפתח. מאז, הכל ספינים. זה לא אמיתי ולא רציני.

"כל פעם מדברים בשם מקורבי נתניהו וכחלון. יש לי יותר מקורבים מבוחרים. אני לא מכיר פשרה או מתווה. שוחחתי עם נתניהו ביום חמישי וסיכמנו - הקמת התאגיד וקידום חוק התקשורת. מאז אני לא מכיר שום דבר אחר. אנחנו עומדים במה שהתחייבנו לו".

כחלון התייחס גם למינוי הטרי עליו הודיעו ראשי התאגיד של גאולה אבן-סער למגישת המהדורה המרכזית. אבן סער היא בת הזוג של הח"כ לשעבר גדעון סער מהליכוד, שעשוי להתמודד על ראשות הממשלה מול נתניהו. לדברי כחלון, "גאולה היא בת זוג של חבר טוב שלי, גדעון. אין לי ספק שחברי התאגיד שקלו ובחנו והגיעו למסקנה שאותה צריך למנות", אמר כחלון בנימה מבודחת.

עם זאת, שר האוצר ציין כי לא יתמוך בהדחת ראשי התאגיד, כפי שדורש נתניהו. "אני לא ממנה ולא מפטר. אני כרגע לא מכיר דרישה כזו, ולכן אין לי מה להתייחס לזה. הקווים האדומים שלי בעניין התאגיד הם ההוצאה הציבורית. אמרתי את זה מהיום הראשון. תיקצבו את התאגיד, ואני לא מתכוון לחרוג באגורה".

כחלון התייחס גם למצבם של עובדי רשות השידור: "לא טיפלו עד הסוף בעובדי רשות השידור. התחייבנו לתת להם מענה. פתחו שוב עכשיו את הפרישה מרצון. אבי ניסנקורן (יו"ר הסתדרות העובדים - צ.ז) מאוד חזק בעניינים שם. הם לא אשמים בכל מה שקרה. אנחנו נעזור לאנשים האלה. המפוטרים יקבלו טיפול אישי ואינטנסיבי. הייתי מתייחס לזה כך גם אם זה היה מפעל בצפון. נמצא את הפתרון".
משה כחלון תאגיד השידור רשות השידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד