י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אפל הציגה: אייפון באדום לוהט ואייפד מחודש

ללא הודעה מוקדמת, החברה חשפה היום שורה של חידושים בתחום האייפונים והאייפדים לצד אפליקציה חדשה ליצירה של תמונות וסרטונים

אפל הציגה: אייפון באדום לוהט ואייפד מחודש



אפל ידועה באירועים הנוצצים שלה שמעוררים את סקרנותם של מיליוני חובבי גאדג'טים ברחבי העולם, אבל היום (שלישי) היא דווקא יצאה ללא הודעה מוקדמת בשורה של הכרזות. בין היתר הציגה החברה גרסה חדשה של אייפון — אם כי השוני הוא עיצובי בלבד, אפליקציית צילום חדשה ותחליף לאייפד אייר 2. הטאבלט החדש והזול יחסית ייקרא פשוט iPad.

ההכרזה הצבעונית ביותר של אפל היום נוגעת לאייפון. החידוש הגדול במכשירים החדשים, שהם בסך הכל גרסה חדשה של אייפון 7 ואייפון 7 פלוס, לא כרוך במהירות העיבוד או במצלמה, אלא פשוט בצבעם האדום. הגרסה האדומה של המכשיר צפויה לצאת לחנויות ביום שישי הקרוב וחלק מההכנסות יוקדשו למאבק באיידס כחלק משיתוף פעולה של החברה עם ארגון RED.

המכשירים החדשים יהיו זמינים בדגמי 128 ו-256 גיגה בייט. אייפון 7 החדש יעלה 750 או 850 דולר, בהתאם לנפח האחסון, ואייפון 7 פלוס יעלה 850 או 950 דולר.

שינוי יותר משמעותי מגיע דווקא בצד השני של הסקאלה: אפל נפרדת מהאייפון SE המצויד ב-16 גיגה בייט שטח אחסון בלבד, ומעתה הדגם הזול ביותר יהיה מצויד ב-32 גיגה בייט. הגרסה היקרה של המכשיר תציע 128 גיגה בייט.

האייפד החדש שהציגה אפל כתחליף ל-iPad Air 2 צוייד במסך 9.7 אינץ' ובמעבד A9, ששולב לראשונה באייפון 6. הוא מציע אחסון פנימי כפול מזה שהדגמים הקודמים הציעו: כלומר 32 או 128 גיגה בייט. המחיר של הדגם הזול ביותר (המצויד רק ב-WiFi) עומד על 330 דולר. הדגם המצויד ב-128 גיגה בייט יעלה 430 דולר. בדגמים המצויידים גם בתקשורת 4G המחיר יתחיל ב-460 דולר ויגיע עד 560 דולר.

בנוסף, החברה ריעננה את האייפד מיני 4 עם 128 גיגה בייט שטח אחסון במקום 32 גיגה בייט כברירת מחדל. מחירו: 400 דולר.

Clips, האפליקציה החדשה שאפל השיקה, מציעה למשתמשים אפשרות ליצור תמונות וסרטונים בממשק נוח, כמו גם את האפשרות לשלב בין שניהם, ולהוסיף מוזיקה, פילטרים, אייקונים שונים וכיתובים מונפשים.

רבים התייחסו אליה כאל מתחרה לאינסטגרם ולסנאפצ'ט. ואולם, כפי שציינה קרולינה מילנזי, אנליסטית טכנולוגיה צרכנית ב-Creative Strategies, מדובר בעצם באפליציה משלימה לשירותי המדיה החברתית. היא הדגישה שקליפס מתמקדת ביצירת תוכן ולא בהפצה שלו - כמו במקרה של אינסטגרם, סנאפצ'ט או פייסבוק.
אפל גאדג'טים אייפון טאבלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד