י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הרב בעדני הזהיר את המחנכים: "מי שלא עושה עבודתו דורך על נשמות"

מנהלי רשת החינוך של ש"ס הגיעו לוועידה השנתית ושמעו דברי חיזוק מפי חברי מועצת חכמי התורה, ומפי יו"ר התנועה - שאף דיבר על בעיית הנשירה

הרב בעדני הזהיר את המחנכים: "מי שלא עושה עבודתו דורך על נשמות"
יעקב כהן

ועידת המנהלים השנתית של רשת החינוך בני יוסף נערכת בימים אלו בניר עציון בהשתתפות חברי מועצת חכמי התורה ומנהלי הרשת.

חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני נשא דברים בכינוס ואמר: "בצעירותי כמעט ולא היו מוסדות ספרדים, בני התורה הספרדים היו בודדים, כיום בזכות רשת החינוך שהקים מרן אנחנו מונים אלפים בן פורת יוסף. שס זה רשת החינוך לפני שאר הדברים". הרב הדריך את המנהלים ואמר להם כי הדרך לחנך היא רק בחיבה ואהבה: "צריך כמה שיותר לחבק ולקרב, מחנך שלא עושה את עבודתו כמו שצריך הוא דורך על נשמות זוהי אחריות גדולה" סיים הגר"ש ובירך את כל העוסקים במלאכת הקודש.

חבר המועצת הגר"ר אלבז עמד בדבריו גם הוא על דרכי החינוך בחום ואהבה שצריך להעניק לילדים
וחשף כי מה ששמר עליו לבל יפול זה רק האהבה שקיבל במוסד שבו גדל. הגר"ד יוסף שיתף את המנהלים בתוכניות לעתיד: "יש תוכנית של חונכות לכיתות ז' ח'. לכל תלמיד חלש נצמיד אברך שילמד איתו ויקדם אותו, אנחנו משקיעים מאמצים גדולים גם ברישום, יש לנו שאיפות גדולות ובעז"ה בשנה זו הרשת תגדל מאוד".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר בדבריו כי המשימה החשובה ביותר של כל הנציגים בכנסת וברשויות המקומיות היא רשת החינוך: "הדאגה לרשת החינוך היא המשימה הראשונה במעלה, בכל סיור אני מקפיד ללכת למוסדות של הרשת כדי לעמוד מקרוב על הצרכים, אנחנו מחכים לבקשות שלכם, תאתגרו אותנו". השר הוסיף בנימה אישית ואמר: "יותר כבוד להיות מנהל תלמוד תורה ולעסוק בעבודת קודש מאשר להיות שר, כל מה שמחזיק אותנו ונותן לנו תמריץ זה הדאגה לרשת החינוך, כל פעם שבאים ומביאים לי נתונים של עוד כיתה שנוספה ועוד תלמוד תורה שנפתח זה נותן את הכח להמשיך הלאה. השר דרעי הזכיר גם בדבריו בכאב את בעיית הנשירה בדור: "כולם הם בנינו, אסור לוותר על אף נשמה ועלינו לעשות הכל למענם".



















































רשת החינוך הרב שמעון בעדני הרב אלבז נשמות נשירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד