י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אוי הצביעות: ראש מערך ההטרדות של הפלס דורש תקציב ממשלתי

למרות ההכחשות: בהופעה פומבית בכנסת נחשף הקשר הישיר בין מנהיג מערך ההטרדות הברוטלי והאלים, הכולל נאצות - לעיתון שמציג עצמו כשופר של בני תורה. נציג הפלס בדיון: "אנחנו נגד הפורעים. שהמשטרה תפעל נגדם בכל האמצעים"

אברהם טריגר
אברהם טריגר



למרות ההכחשות: בהופעה פומבית בכנסת נחשף הקשר הישיר בין אברהם טריגר, מנהיג מערך ההטרדות הברוטלי והאלים, הכולל נאצות ואיומים כנגד מנהלי חברות ואנשי פרסום שאינם מפרסמים בעיתון הפלס - לעיתון שמציג עצמו כשופר של בני תורה.

לצד ההצהרות של אנשי הפלג הירושלמי הקיצוני, על מהלך של היפרדות ממוסדות ותקציבי מדינת ישראל, נראה כי אנשי הפלס אינם מוותרים על תקציבי המדינה, לפחות בכל מה שקשור לתקציבי הפרסום אותם מעבירה המדינה לעיתונים ואמצעי המדיה בתמורה למודעות אותם היא מפרסמת.

לדיון שנערך בוועדה לביקורת המדינה של הכנסת בעניין ונקבע ביוזמת אנשי הפלס, הופיעו נציגי העיתון, ובראשם ראש מערך ההטרדות של העיתון, אברהם טריגר, המפעיל מאות פעילים העוסקים יומם ולילה בהטרדת פרסומאים ומנהלי חברות שאינם מפרסמים בעיתון הפלס.

בדיון, שנקבע לבקשת אנשי הפלס, תבעו נציגי העיתון לקבל חלק מעוגת התקציב אותו מקצה המדינה לאמצעי המדיה, באמצעות פרסומים של לפמ - לשכת הפרסום הממשלתית אותם ביקשו נציגי הפלס שיופיעו בעיתון.

\
טריגר בדיון בוועדה

טריגר אמר בדיון כי בעבר פורסמו הקמפיינים של משרד הפנים בעיתון, אולם מאז נכנס שר הפנים הנוכחי, אריה דרעי, לתפקידו, הופסקו הפרסומים בעיתון בשל היותו של דרעי "אויב המפלגה שלנו", כך לדברי טריגר בוועדה.


נציגי הפלס בדיון

נציגת לפמ קבלה על ההטרדות הקשות אותם ספגו אנשי לפמ ובעיקר מנכ"ל לפמ גדי מרגלית, מאנשי הפלס.

בתוך הדיון, ביקש עורך הדין שמייצג את הפלס ישראל קליין שהופיע בשם העיתון, להבהיר כי העיתון מגנה בתוקף כל אדם שעובר על החוק ומסכים שהמשטרה תפעל נגדו בכל האמצעים. העו"ד אף הגדיל וטען כי 'יתד נאמן' יותר קיצוני מ'הפלס' ביחס למשתפי הפעולה: "לקחתי קטע מעיתון הפלס ששם כתוב "אנו נוקיע בתוקף כל ניסיון של פגיעה פיזית או אלימות ונעמוד עדיין על זכותנו להוות מחאה חוקית ולגיטימית". לקחתי את עיתון 'יתד נאמן' ששם נכתב "יש להוקיע את המשת"פים, ואפילו בזרוע", אמר עורך הדין.

"אז אם פורעי חוק עברו על החוק, אנחנו, עיתון הפלס, מסכימים שהמשטרה תפעל נגדם בכל האמצעים. אנחנו לא קוראים לעבור על החוק בשום צורה שהיא" אמר עו"ד קליין המייצג את עיתון הפלס.
אברהם טריגר הפלג הירושלמי עיתון הפלס ועדה לביקורת המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד