י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מרחב חשף - זה מה שאני מבקש כל בוקר

צמרת עיריית ירושלים הגיעה לסיור מיוחד במוסדות החינוך שבנשיאות הרבנית יפה דרעי. מנכ"ל העירייה אמנון מרחב חשף בפני התלמידות מה הוא מבקש כל בוקר בנסיעה לעבודה

מרחב חשף - זה מה שאני מבקש כל בוקר
יחצ



צמרת עיריית ירושלים הגיעה לסיור מיוחד במוסדות החינוך שבנשיאות הרבנית יפה דרעי. מנכ"ל העירייה אמנון מרחב חשף בפני התלמידות מה הוא מבקש כל בוקר בנסיעה לעבודה.

היה זה בפרק הסיור שנערך במסדרונות סמינר שבילי בית יעקב המתייחד במגמת המוזיקה הקיימת רק בין כתליו, ולכבוד הסיור, ניגנו הבנות את שירו של יונתן רזאל 'קטנתי'. מנכ"ל העירייה, אמנון מרחב, ביקש לדבר: "זהו שיר חובה אצלי באוטו בכל בוקר - לפני שאני מתחיל בעבודה, אני שר 'הצילני נא' 'הצילני נא' מכל אלו שמפריעים לנו לקדם ולהצעיד דברים".

בביקור השתתפו כל סיעת ש"ס יחד עם מנכ"ל העירייה. האישים ערכו סיור מקיף בתיכון 'מרגלית' וסמינר 'שבילי בית יעקב'. במרכז הסיור דנו המשתתפים בהתרחבות המקצועית והאנושית של הסמינר כאשר הוא זוכה להצלחה רבה בקרב המצטיינות שבתלמידות בירושלים, אך מאידך סובל מבעיה פיזית וחוסר מקום לכל עוד מאות הבנות המתדפקות בשערי התיכון והסמינר.

מרחב אמר בסיור כי "הכשרת מקום כיאה וכראוי לסמינר זה, הוא צורך אקוטי בעל חשיבות עליונה שיש על העיירה לדאוג. אני רואה ומתבונן במוסד מפואר זה ומתלא התרגשות בשביל העיר ירושלים שיש בה לבנות החרדיות, מקום חינוך מקצועי ומוצלח באווירה מיוחדת במינה".

בשל חשיבות קיומו של הסיור, סיעת ש"ס המתחדשת בעיירית ירושלים הגיעה בהרכב מלא לסיור המיוחד. לצד מנכ"ל העירייה אמנון מרחב, צוות לשכתו ומנהל מחלקת חינוך חרדי, איתמר בר עזר, השתתפו בסיור סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך, צביקה כהן, חבר הוועדה לתכנון ובניה ומחזיק תיק מורשת המזרח, פיני עזרא, מחזיק תיק ארנונה, אברהם בצלאל, וחבר המועצה החדש, חיים כהן.

חברי סיעת ש"ס אמרו בסיור כי זכו תושבי ירושלים שיש בגבולתיו את הסמינר הספרדי הטוב ביותר שהוא נותן את המענה המושלם שבת ישראל כשירה צריכה: חינוך טהור להקמת בית של תורה אמיתי, יחד עם האפשרות להתפרנס בכבוד. המשתתפים בסיור שיבחו את הנהלת הסמינר על קיומם של מסלולי לימוד מעולים ומקצועיים המפוקחים על ידי גדולי הרבנים.

חבר המועצה פיני עזרא שעומד לימין הסמינר, אמר למנהלים כי "ההצלחה של הסמינר משך 19 שנה בירושלים, מביא לבקשות רבות של עוד תלמידות להיכנס בתוך שעריו, ולכן אנו כנציגכם בעירייה, נפעל במלוא הכוח למען פיתוח ושגשוג המקום, והקמת מקום רחב וגדול יותר כפי שמגיע למוסד כה נחוץ וחשוב".













אמנון מרחב יפה דרעי חיים כהן ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד