ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

סוף הסאגה? עיריית אלעד תכריז על רישום אזורי

לאחר הסערה סביב הסמינרים באלעד והחלטת בית המשפט בנושא, שחייב את העירייה לפעול לרישום אזורי, התקיימו במהלך השבועות האחרונים התייעצויות קדחתניות אצל גדולי ישראל בנושא, בסיומן הוחלט כי העירייה לא תבזה את בית המשפט ותכריז על רישום אזורי • כל הפרטים

ישראל פרוש (יהושע פרוכטר)
ישראל פרוש (יהושע פרוכטר)

לאחר הסערה סביב הסמינרים באלעד והחלטת בית המשפט בנושא, שחייב את העירייה לפעול לרישום אזורי, התקיימו במהלך השבועות האחרונים התייעצויות קדחתניות אצל גדולי ישראל בנושא, בסיומן הוחלט כי העירייה לא תבזה את בית המשפט ותכריז על רישום אזורי.

הבעיה המרכזית הייתה ההתנגשות בין פסיקת בית המשפט, שקבע כי במידה ועיריית אלעד לא תקיים את הפסיקה היא תואשם בביזיון בית המשפט, לבין דעתם החד משמעית של גדולי ישראל נגד רישום אזורי והתערבות בחינוך החרדי.

גדולי ישראל קבעו שהעירייה מצידה לא תבצע ביזיון בית משפט ותפרסם את הציטוט שנקבע בפסיקת בית המשפט, וכך אכן יתבצע השבוע על ידי המחלקה המשפטית, שתפרסם מודעה בעיתון עם הנוסח שנקבע על ידי בית המשפט.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מנגד, גדולי ישראל יפרסמו שוב את דעתם באשר לאיסור מוחלט על רישום אזורי.

במודעה שתפרסם העירייה, והגיעה לידי "בחדרי חרדים", נכתב: "בהתאם להחלטת בית המשפט הננו להביא לידיעתכם כי "החלוקה לשיבוץ תלמידות בסמינרים לבוגרות בית יעקב תהיה חלוקה אזורית. תלמידות מבית ספר בית יעקב באזור העליון באלעד יתקבלו לסמינר דרכי חנה. כלומר הסמינר דרכי חנה יהי מוזן מתלמידות בית הספר בית יעקב באזור העליון באלעד.

"תלמידות מבית הספר בית יעקב באזור התחתון באלעד יתקבלו לסמינר לדעת חכמה. כלומר הסמינר לדעת חכמה יהי מוזן מתמידות בית הספר בית יעקב האזור התחתון של העיר".



עיריית אלעד רישום אזורי סמינרים ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד