י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גופת המשגיח שנפטר בפתאומיות באיטליה תנותח?

בשעות האחרונות מנסים עסקנים ונציגי זק"א למנוע את נתיחת גופתו של הרב דוד סטיגמן ז"ל, משגיח כשרות תושב ברוקלין שנפטר באופן פתאומי באיטליה

 הרב דוד סטיגמן ז"ל. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
הרב דוד סטיגמן ז"ל. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

בשעות האחרונות מנסים עסקנים ונציגי זק"א למנוע את נתיחת גופתו של הרב דוד סטיגמן ז"ל, משגיח כשרות תושב ברוקלין שנפטר באופן פתאומי באיטליה.

בעקבות הפטירה הפתאומית, נציגי זק"א פועלים לשחרור את גופת המנוח ז"ל. המתנדבים ביצעו חיבור בין רופאו האישי לבין הפרקליטות באיטליה, בסיוע הרב מנחם לאזאר שליח חב"ד באיטליה, והעבירו מסמכים רפואיים המעידים כי הוא סבל ממחלת לב ולא מדובר באירוע על רקע פלילי.

"השופט ידון במקרה רק מחר בתקווה לבשורות טובות" אומר מתי גולדשטיין מפקד היחידה הבינלאומית של זק"א. "בהנחה שהוא יאשר את וויתור המדינה על הנתיחה שלאחר המוות, נצטרך להציג זאת בפני רשויות המדינה ואף להחתימם, ורק אז נוכל בעז"ה לשחרר את המנוח".

עד לסיום שחרור גופת המנוח על ידי הרשויות המקומיות, פועלים מתנדבי זק"א לסידורים על מנת שעם קבלת האישור הנכסף, יוכלו להטיס מיד את גופתו לארצות הברית, שם יובא למנוחה נכונה על פי כללי ההלכה והתקווה של העסקנים כעת להצליח לעשות זאת עוד קודם השבת.

גיסו של המנוח, יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ מנחם אליעזר מוזס, אמש ל'בחדרי חרדים' כי הוא פועל רבות בעניין והוא צפוי לטוס למסע ההלוויה.

המנוח ז"ל עם יבלחט"א הרבי מויז'ניץ וגיסו חה"כ מוזס
דוד סטיגמן ניתוח לאחר המוות זקא איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד