י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

המרוץ לראשות עיריית ירושלים מתחמם; ברקת למקורביו: אני נשאר

למרות הדיווחים על סיכום בין משה ליאון לניר ברקת בעניין ההתמודדות לקדנציה הבאה בבירה, לאחרונה נשמעות אמירות סותרות. ליאון: ברקת הולך לארצי, אני אתמודד לראשות העיר. ברקת: אני נשאר בעיר ואתמודד לקדנציה שלישית

ברקת וליאון בימים יפים יותר (יעקב כהן, פלאש 90)
ברקת וליאון בימים יפים יותר (יעקב כהן, פלאש 90)

לאחר שמאבק השבת בירושלים נרגע והבנות נרשמו בין ראש עיר ניר ברקת לנציגים החרדים, ועל רקע תחושת הבחירות האופפת את ישראל בימים אלו בעקבות משבר התאגיד בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר משה כחלון, הערב מדווח 'ידיעות ירושלים' כי ראש העיר ברקת החליט באופן סופי להקפיא את כניסתו לזירה הפוליטית הארצית ולרוץ לראשות עיר הבירה לקדנציה נוספת.

הדברים מגיעים בהפתעה לפוליטיקה הירושלמית, זאת לאחר הדיווחים על תיאום בין ברקת למשה ליאון לפיו, ברקת יתמודד ברשימת הליכוד לכנסת ויפנה את הבמה לליאון, שרק לאחרונה אמר כי ברקת אכן יתמודד בליכוד והוא עצמו צפוי לרוץ לראשות העירייה.

כאמור, כעת מגיע הדיווח על דבריו של ברקת למקורביו, לפיהם, בכוונתו לרוץ בסופו של דבר שוב לראשות עיריית ירושלים. למרות הפרסום, מקורבי ברקת טוענים הערב בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי הדיווח לא נכון ולא מדוייק. לטענתם, "ראש העיר ברקת טרם החליט בנושא באופן סופי. המידע שפורסם לא הגיע ממנו וכל האופציות עדיין פתוחות".

כזכור, בחודש האחרון הודיע חבר המועצה משה ליאון, שרשם הפסד צורב בבחירות האחרונות בבירה מול ברקת – כי הוא מתכוון לרוץ בבחירות הבאות לראשות העיר. "ארוץ לראשות העיר י-ם בבחירות הקרובות. ברקת יתמודד בארצי. לא סגרתי דיל עם החרדים אם יתמכו בי או יריצו מועמד עצמאי" אמר ליאון בקול חי.

קודם לכן טען ליאון כי ריצתו תעשה רק במידה וברקת לא ירוץ, אולם כעת, לאחר שנראה כי הליכודניקים לא פרסו שטיח אדום לרגלי ברקת, ליאון צריך לחשב מסלול מחדש.

כך או כך, השניים נערכים לבחירות הבאות, כשכלל לא ידוע בשלב זה מה תהיה העמדה החרדית - הכוח המשפיע בעיר. מספר נציגים חרדים בעירייה עדיין סבורים כי ניתן להריץ מועמד חרדי שינצח, אולם גם זה רלוונטי מבחינתם רק אם ברקת יחליט לא לרוץ פעם נוספת.

במידה וראש העיר כן ירוץ בבחירות הבאות, הרי שיהיה מעניין לראות האם המפלגות החרדיות יצעדו איתו עקב לצד אגודל או שמאבק השבת האחרון שהסתיים זה עתה – השאיר עליהם תחושה של אכזבה. ימים יגידו.
ניר ברקת ירושלים בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד