י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

גדולי ישראל במכתב: "לא לרישום אזורי"

לאחר שהערב גדולי ישראל חתמו על קול קורא שבו הם שבים ומדגישים את דעתם מהעבר נגד רישום איזורי בסמינרים, ל"בחדרי חרדים" נודע כי כאמור הערב התקיים מרתון חתימות דרמטי, לאחר שנעשה מאמץ גדול להביא לכמה שיותר חתימות של גדולי ישראל על המכתב שצפוי להתפרסם מחר ביומונים

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי, פלאש 90

סערת הרישום האזורי באלעד מגיעה לשיא - לאחר שהערב חתמו גדולי ישראל על קול קורא שבו הם שבים ומדגישים את דעתם מהעבר נגד רישום איזורי בסמינרים.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי כאמור הערב התקיים מרתון חתימות דרמטי, לאחר שנעשה מאמץ גדול להביא לכמה שיותר חתימות של גדולי ישראל והאדמו"רים, על המכתב שצפוי להתפרסם מחר היומונים.

נוסח המכתב המלא: "אל ציבור יראי ה׳ בעיר אלעד ידוע מקדמת דנא הנזק החינוכי העלול להיגרם לתלמידות מרישום אזורי לתיכונים, לכן הננו מגלים דעתנו בזה כי אין להורים לרשום את בנותיהן לתיכונים שהרישום בהם הוא רישום אזורי".

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי על המכתב חתמו הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגר"ג אדלשטיין, הגרמ"ה הירש והאדמו"רים מויז'ניץ, צאנז וסלונים.

מכתבם הנחרץ של גדולי ישראל, מהווה מפגן כח אדיר ותמיכה בראש העיר אלעד, ישראל פרוש, אשר בהוראת גדולי ישראל נאבק בפסיקת בית המשפט שחייב את עיריית אלעד לקיים רישום אזורי.

המכתב שיתפרסם מחר - עם חתימות הרבנים




כזכור, הסאגה האחרונה נרשמה בעיר אלעד, לאחר שעו"ד יואב ללום עתר השנה לבית המשפט בגין ביזויו על ידי עיריית אלעד, זאת לאחר שבית המשפט קבע לפני שנתיים - בהסכמת העירייה - כי בעיר יתקיים רישום אזורי.

בעקבות כך, קבע בית המשפט כי עיריית אלעד חייבת לפרסם הודעה על רישום אזורי וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' - מחר הפרסום יתנוסס בעיתון המקומי, כשמנגד כאמור, גדולי ישראל יכריזו על האיסור הגורף לקיום רישום איזורי.
רישום אזורי גדולי ישראל אלעד מכתב ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד