י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: הרב אמנון יצחק מתייחס לתקיפתו השבוע, ולסיקור ב'בחדרי חרדים'

לאחר שסירב לפניות "בחדרי חרדים" להגיב על ניסיון תקיפתו בסכין במשרדי ארגון "שופר" השבוע, תיאר הרב אמנון יצחק בשיעורו את מה שאירע, ומתח ביקורת על אופי הסיקור בתקשורת היום: "אדם נשך כלב" • בפנים: קטע הווידאו מאמש

צפו: הרב אמנון יצחק מתייחס לתקיפתו השבוע, ולסיקור ב'בחדרי חרדים'
פלאש 90

 

התייחסות ראשונה של הרב אמנון יצחק לדרמה שאירעה בתחילת השבוע בבני ברק, כאשר אדם מעורער בנפשו פרץ למשרדי ארגון "שופר" כשבידו סכין, במטרה לפגוע ברב. עובדי המשרד שחשו לשלומם הזעיקו את המשטרה, שעצרה את החשוד תוך זמן קצר. איש לא נפגע.

 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', החשוד אמר לסובביו לאחר שעוכב כי אחיו חזר בתשובה בעקבות ההרצאות של הרב אמנון יצחק, ובהמשך נטל נפשו בכפו. הרב אמנון יצחק סרב להתייחס לתקרית, ולא שוחח עליו עם שום כלי תקשורת. גם לפניות החוזרות ונשנות של "בחדרי חרדים" סירב הרב להגיב, ורק מקורביו הגיבו והתייחסו לאשר אירע.

אלא שאמש, באחד משעוריו, התייחס הרב לראשונה לתקרית ולסיקור ב'בחדרי חרדים', כשהוא טוען בתוקף כי מדובר בצביעות של הקהל והתקשורת. הרב פתח ואמר: "אז העיתונים החרדים לא מפרסמים, אבל האתרים החרדים, אהה.. אתמול היה פה מקרה, אחד בא לפה ורצה לתקוף. וכולם צלצלו לשאול מה היה, רוצים תגובה, רוצים תגובה".

הרב המשיך ואמר: "החזרנו עשרות אנשים בתשובה. אבל אף פעם הם לא צלצלו והתעניינו, זה לא מעניין אותם. אבל אם אדם נשך כלב, או חדשות, מה היה? איך נשכת אותו? מאיזה צד? אבל כלב שנשך חמישה אנשים, זה פשוט כלבים נושכים. ככה זה עובד. זה התרבות של המערב ושל הנצרות".


צילום: ארגון "שופר"

אמנון יצחק תקיפה שופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד