כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בית המשפט באיטליה שחרר את גופת המשגיח

שלושה ימים לאחר שהלך לעולמו תשוחרר היום גופתו של המשגיח שהלך לעולמו באיטליה. היא תטופל על ידי אנשי חברה קדישא, וביום ראשון תוטס לארצות הברית להלוויה

המשגיח המנוח
המשגיח המנוח

בית המשפט המקומי בקומו שבאיטליה שיחרר את גופתו של הרב דוד סטיגמן ז"ל ללא ניתוח, זאת לאחר מאמצים על ידי שליח חב"ד הרב לוי חזן, ונציגי זק"א.

כפי שדווח וסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים', ביום רביעי השבוע הלך לעולמו בפתאומיות הרב דוד סטיגמן ז"ל, משגיח כשרות תושב ברוקלין שנפטר באופן פתאומי באיטליה.

מיד עם פטירתו החלו נציגי זק"א בפעילות לשחרר את גופת המנוח ז"ל. כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', המתנדבים ביצעו חיבור בין רופאו האישי לבין הפרקליטות באיטליה, בסיוע הרב בערל לאזאר רבה של רוסיה, והעבירו מסמכים רפואיים המעידים כי המשגיח המנוח סבל ממחלת לב וכי לא מדובר באירוע על רקע פלילי.

שופטת בית המשפט בעיר קומו, השוכנת כ-50 ק"מ ממילאנו, קיבלה את הבקשה ובכך נמנע ביזיון המת. היום צפויים אנשי החברה קדישא ממילאנו לטפל בטהרה ולסיים את התהליך הבירוקרטי יחד עם היחידה הבינלאומית של זק"א, וביום ראשון תוטס הגופה ממילאנו לארצות הברית, שם יובא למנוחה נכונה על פי כללי ההלכה.

גיסו של המנוח, יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס, אמר לאחר פטירתו ל'בחדרי חרדים' כי הוא פועל רבות בעניין וכי הוא צפוי לטוס על מנת להשתתף במסע ההלוויה.

בנו של המנוח, יחיאל סטיגמן, סיפר ל'בחדרי חרדים': "הייתי בשוק כשקיבלתי את הידיעה. חשבנו שזו טעות, לא הייתה לאבא שום מחלה, הוא היה בריא לגמרי. אנחנו עדיין לא מעכלים ומאד מבולבלים מחוסר הוודאות מתי תהיה ההלוויה. מקווים שלפחות ביום ראשון נוכל לערוך אותה".
המשגיח איטליה גופה איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד