י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מה אתם יודעים על עצמכם, בני מזל טלה?

תמיד מייחסים את האומץ לבני מזל טלה, אבל זו טעות. הם לא אמיצים, הם פשוט לא מספיק חושבים לפני שהם קופצים • מה אתם יודעים על המזל הראשוני בגלגל המזלות? איך שומרים על התמימות הנדירה שלהם מבלי לאלף אותם? • בת שבע דרגן עושה סדר

מה אתם יודעים על עצמכם, בני מזל טלה?



כשבן או בת מזל טלה מגיעים אליי לאבחון, אחת השאלות הראשונות שאני שואלת אותם זה: תגיד, כשהיית ילד, איזה מין ילד היית?

כשהתשובה שאני מקבלת היא, פחות או יותר, הייתי ילד שקט, ממושמע, כזה אחד שעושה בדיוק מה שאומרים לו, אני מבינה ששאר האבחון כבר פחות רלוונטי. אני יודעת על מה יש לנו לעבוד..
מזל טלה, הוא הראשון בגלגל המזלות. כמו תינוק שיצא ממש עכשיו מרחם אימו, מנפנף בידיים וברגליים, פוער את הפה בצרחה רמה כמו אומר: תראו אותי! אני כאן! ושנייה לאחר מכן, פותח את העיניים כמו שואל: רגע, למה הגעתי?

כאלה הם בני מזל טלה, כאלה הם צריכים להיות! ראשוניים, ללא שום ידע מקדים, סקרנים להבין, ללמוד, לחוות. כמו תינוקות קטנים, ללמוד הכול דרך 10 האצבעות שלהם, דרך שהם נוגעים, חווים, מרגישים הכול לבד ומבינים. מבינים בעיקר למה הם הגיעו לעולם. מה הם אמורים לעשות פה ויותר מכל דבר אחר – מה הם רוצים לעשות פה. הם, ולא אף אחד אחר.

וכמו ילדים קטנים, חסרי ניסיון הם קודם כל מנסים ואחר כך שואלים. קודם כל קופצים, ורק אחר כך בודקים אם יש מים בבריכה, או איזו רשת ביטחון שתתפוס אותם, אם יפלו. אבל כמו ילדים קטנים, הם גם לא נבהלים ממכות או פגיעות, הם קמים, מתנערים ומנסים שוב.

תמיד מייחסים את האומץ לבני מזל טלה, אבל זו טעות. הם לא אמיצים, הם פשוט לא מספיק חושבים לפני שהם קופצים.. כשהם עוצרים לחשוב, הם לרוב מאבדים את התנופה שלהם..
כאלה הם צריכים להיות, אלא אם כן מישהו מחליט לאלף אותם.

עם בני מזל טלה, כמו עם שאר המזלות חינוך הוא חשוב, אבל חשוב יותר זה להיות בתשומת לב שהחינוך לא נוקשה מידי ולא מאפשר להם לחוות ולהבין את מה שהם צריכים להבין ולחוות לבד.
השיעור של בני מזל טלה הוא למצוא את הרצון שלהם! את הרצון שלהם ולא את זה של מי שנמצא סביבם – בעיקר אבא או אימא שיש להם עבורם כבר תוכנית שלימה מה הם רוצים שיהיו כשיהיו גדולים.

מאחר והם המזל הראשון, הם נקיים מידע, מניסיון, ואז הנטייה הראשונית שלהם היא להסתכל החוצה ולראות מה אחרים רוצים, מה נכון לאחרים, וכשהם עובדים לא נכון, הם מעתיקים את הרצון של האחרים ולא מחפשים את הרצון של עצמם.

השיעור של בני מזל טלה זה להיות מחובר לאני שלהם, לאינדיבידואל שלהם, להבין שהם חשובים בעלי ערך מיוחד במינו.

ניסיתם פעם להגיד משהו שנשמע כמו ביקורת לבן מזל טלה? הוא מיד יניף את הסנטר שלו אל על
ויתחיל להתגונן - כמו עדיין לא בטוח שיש בכלל הצדקה לקיום שלו. הצורך שלהם להתגונן, להצדיק את הקיום שלהם ולהרגיש לגיטימיות הוא עצום.

בן מזל טלה חייב בגיל הילדות לחוות, להתנסות וללמוד לבד כדי לגדול ולהבשיל למבוגר שיודע מה הוא רוצה. אם לא מאפשרים לו את זה, אם הופכים אותו לשקט, מנומס, כזה שחושב יותר מידי לפני שהוא קופץ ומנסה – הוא גדל להיות מבוגר שאין לו שמץ של מושג מי הוא באמת, מה הרצון שלו ומה הוא עושה פה בכלל.



בת שבע דרגן / אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי / [email protected]

קישורים:
עמוד הפייסבוק שלי
אסטרולוגיה יהודית מזל טלה חודש ניסן אימון אישי בת שבע דרגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד