כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הפיזיותרפיסטים יקבלו קורס לשילוב הילדים בקהילה

צוות מרכז השיקום לילדים מש"י יעבירו קורס לפיזיותרפיסטים התפתחותיים המטרה: סיוע בטיפול, קידום ילדים עם שיתוק מוחי ושילובם בקהילה • הרב אשר זורייבין מנכ"ל מש"י: "באופן קבוע אנו מקבלים פניות ללמוד מניסיוננו ומההצלחה הטיפולית של מש"י. אנו שמחים להיענות לכך מתוך רצון לסייע לקדם ילדים עם מוגבלות פיזית, בני משפחותיהם, ולתרום מהידע"

הפיזיותרפיסטים יקבלו קורס לשילוב הילדים בקהילה

למען הקהילה: מרכז השיקום לילדים מש"י, נחשב למקצועי והמתקדם ביותר בתחומי הטיפול השונים לילדים עם מוגבלות פיזית. עתה, החל הצוות המקצועי של בתי-הספר, המעונות וגני הילדים של מש”י, לשתף ולחלוק את הידע והנסיון הרב שנצבר עם גורמים מטפלים מחוץ לכותלי המוסד, זאת מתוך רצון לסייע לילדים עם מוגבלות פיזית.

הקורס בן חמשת המפגשים (30 שעות אקדמאיות) יעסוק בארגז הכלים העומד לרשות הפיזיותרפיסט ההתפתחותי תוך מתן דגש על אבחנה, קבלת החלטות, אופן הטיפול והשילוב בקהילה של ילד עם שיתוק מוחי ותהליכי פתרון בעיות. הקורס מבוסס ראיות מחקריות ומביא עמו שלל חידושים ומידע עדכני.

הפיזיותרפיסטיות שילמדו בקורס הן חברות הסגל הותיק והמקצועי של מש"י, מומחיות לפיזיותרפיה התפתחותית ועוסקות בה על בסיס יומיומי בהן ד"ר עליזה מילר, ענת גרשון, אפרת סלע-הרף, עטרה טרגין, טלי עמיחי, רונית אבירם ונוספות.

ההשתתפות בקורס כרוכה בתשלום ובדמי הרשמה.

הרב אשר זורייבין מנכ"ל מש"י: "באופן קבוע אנו מקבלים פניות מגורמים מקצועיים המבקשים ללמוד מניסיוננו ומההצלחה הטיפולית של מש"י. אנו שמחים להיענות לכך מתוך רצון לסייע לקדם ילדים עם מוגבלות פיזית, בני משפחותיהם, ולתרום מהידע. הילדים המטופלים בשיטות אלו יוכלו להתקדם ולהשתלב – כל אחד ע"פ מצבו, יכולתו והתמיכה אותה מקבלים הוא ובני משפחתו- בצורה מיטבית. אנו מאמינים כי בפעילות זו אנו מגשימים את חזון מש”י להפוך את העולם למקום טוב יותר, עבור הילדים, בני משפחותיהם והחברה בכלל”.
משי פיזיותרפיה אשר זורייבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד