א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הכסף אבד בהפגנה והושב על ידי המשטרה

במהלך הפגנות אנשי העדה החרדית בצומת כיכר השבת בירושלים ביום חמישי האחרון, מצא אחד השוטרים שקית ובה כסף מזומן וצ'קים שאבדה לבעליה. לאחר ניסיונות איתור הגיעה רעייתו של המאבד לתחנת המשטרה וקיבלה לידיה את הכסף שאבד

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

קצין המשטרה סנ"צ דורון בנאמו, שנכח בהפגת 'העדה החרדית' והפלג הירושלמי הקיצוני באזור כיכר השבת בירושלים ביום חמישי האחרון, הבחין בשקית המוטלת בצד הדרך ובה שטרות כסף מזומן וצ'קים.

מיד עם מציאת השקית ניסה קצין המשטרה לאתר את הבעלים בסביבה, אך לשווא. עוד באותו הערב, עם סיום ההפגנות, בוצעו מספר נסיונות לאתר את הבעלים כאשר המשטרה יצרה קשר עם האדם שעל שמו רשומים הצ'קים, שהודה על כך, אך טען שמפאת השבת לא יוכל להגיע לקחתה.

היום (ראשון) הגיעה רעייתו למשטרת מרחב ציון ונמסרה לה השקית ובה הכסף והצ'קים. האישה הודתה לשוטרים על המאמץ הרב שעשו על מנת לאתרם ולהשיב את האבידה לידיהם. עוד ציינה כי אין זה מובן מאליו שבמהלך ההתמודדות עם ההפגנות, ממשיכה המשטרה לפעול למענו של הציבור באשר הוא.

סנ"צ דורון בנאמו, קצין אח"מ ציון שמצא את השקית, אמר "מיד כשהבחנתי בשקית עם הכסף ניסיתי לאתר במקום את הבעלים. משלא אותר ומתוך הבנה שיתכן והכסף מיועד להתארגנות לשבת של משפחה עשינו את מירב המאמצים לאתרם. היום עם הגעת האישה למשטרה התרגשתי להשיב לידיה את כספה שאבד. לצד ההתמודדות שלנו עם המפגינים החרדים שלא אחת מגדפים ומקללים השוטרים ואף נוהגים כלפיהם באלימות - אנו בראש ובראשנה פועלים למען הציבור. ואני שמח שהצלחנו גם במקרה זה לסייע למשפחה".
הפגנות השבת אבידה משטרת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד