י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"החייל" שתועד מכה סיקריק בירושלים מגיב

"החייל" שתועד היום מכה סיקריק שהתגרה בו בירושלים מגיב לראשונה ל"בחדרי חרדים": "חוויתי השפלה לא רק לעצמי אלה לכל חיילי צה"ל, ובמיוחד לאותם חיילים "חרד"קים" שחווים את הסיוט הזה יום יום. חשוב לי להגיד שאני מתנגד לאלימות בכל דרך שהיא ואני מתנצל על כך"

"החייל" שתועד מכה סיקריק בירושלים מגיב
צילומסך

 

"החייל" שתועד מוקדם יותר היום (ראשון) מכה סיקריק שהתגרה בו בירושלים מגיב לראשונה ל"בחדרי חרדים" וטוען כי חווה השפלה גדולה. בנוסף, הוא התנצל על שפעל באלימות.

"איני חייל בצה"ל - אני משוחרר לערך כשנה וחצי משירות חובה בצה"ל" אומר י' ל"בחדרי חרדים". "המכנסים שמייצגות אותי כחייל הפכו לבגדי עבודה שמלוות אותי כל יום בעבודתי ואם זה עדיין ממשיך לייצג אותי כחייל בארץ ישראל אני גאה בכך".

(הסיקריק מתגרה - וחוטף)

על אשר אירע היום מספר י' ל"בחדרי חרדים": "יצאתי ליום עבודה כמו בכל יום, ברחוב ראשית חכמה בשכונת גאולה בירושלים. במהלך עבודתי נעמד לידי אדם סיקריק והתחיל לצעוק, להקניט ולהשפיל אותי במשך כחצי שעה - פיזית ומילולית, לעיני כל האנשים שהתגודדו סביב, כאשר חלקם הצטרפו לקריאות 'חרד"ק', 'חולה נפש', 'נבלה' ועוד, כל זאת אך ורק בגלל שהם חשבו שאני חייל המשרת בצבא הגנה לישראל".

לדבריו, "חוויתי השפלה לא רק בשביל עצמי אלה בשביל כל חיילי צה"ל, ובמיוחד לאותם חיילים "חרד"קים" שחווים את הסיוט הזה יום יום. חשוב לי להגיד שאני מתנגד לאלימות בכל דרך שהיא ואני מתנצל על כך".

לסיום אומר י': "הדבר שאני לא מוכן לעבור עליו לסדר היום זו ההתנהגות האלימה, הבוטה והקיצונית כלפי העם שלי, כלפי הצבא שאני אוהב וכלפי הדת שהוא חושב שהוא מייצג. וכן גם לי יש רגשות".

כזכור, בתיעוד שפורסם מוקדם יותר היום ב"בחדרי חרדים" נראה הסיקריק, המוכר במחאותיו נגד ועד הישיבות ואף תועד בעבר מציק למוכרות בחנויות באזור גאולה על אופן לבושן, כשהוא מתגרה בעובד, אותו חשב בטעות לחייל בעקבות מכנסיים צבאיות אותן לבש י'. בתגובה, י' הכה את הסיקריק שנפל לארץ. כאמור, כעת התנצל י' על התקיפה הפיזית.

סיקריק ירושלים אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד