כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מומחה פינוי דירה לשקט הנפשי

עומדים להיכנס לדירה ומגלים שהיא מלאה תכולה שאין לכם מושג מה לעשות איתה? קיבלתם דירה בירושה והיא מלאה תכולה קרובה ללבכם ואינכם יודעים מהיכן להתחיל? עושים סדר בדברים עם מומחים לפינוי דירה

מומחה פינוי דירה לשקט הנפשי
לא לגעת

אם גם אתם רכשתם דירה או שקיבלתם דירה בירושה והדירה מלאה תכולה ישנה שאין לכם צורך בה אז גם אתם נמצאים במצב שבו אינכם יודעים מה לעשות עם התכולה הישנה של הדירה.
במצבים של ירושה לפעמים ישנם חפצים שיש להם ערך רגשי וסנטימנטלי עבור היורשים אך מה עושים עם שאר התכולה שאין בה צורך?

ישנם כמה שיטות כיצד להיפטר מתכולה ישנה של דירה
שיטה ראשונה אפשר להיעזר בחבר עם טנדר ויחד עם עוד כמה חברים להתחיל לפנות את הדירה כמובן שצריך לזכור כי את תכולת הדירה אסור בשום פנים ואופן לזרוק ברחוב אם זרקתם תכולת דירה ברחוב אתם מסתכנים בקנס שיכול להינתן על ידי הפיקוח העירוני בעיריות השונות לכן כדאי לברר ולמצוא מקום ששם ניתן לזרוק ולפנות את כל תכולת הדירה למעשה לא כולם יכולים לבצע פינוי של תכולת דירה בכוחות עצמם לא כולם סבלים ולא תמיד אפשר להשיג חבר עם טנדר.
השיטה השנייה היא לעשות מכירה של החפצים הנמצאים בדירה אפשר לפרסם ביד 2 או בפייסבוק או בכל מיני מקומות שונים ששם מפרסמים תכולות של דירה ולחכות שיגיעו אנשים המעוניינים בפריטים הנמצאים בדירה שיטה זו אמנם ניתן להרוויח בה קצת כסף אך לא תמיד יעילה ברוב המקרים היות ותצטרכו לחכות ללקוחות שיקנו פריטים בודדים ולא את כל תכולת הדירה וכמובן ששיטה זו אורכת זמן רב עד שתחכו לאדם הספציפי שמעוניין דווקא בכמה דברים ספציפיים מהדירה.

שיטה שלישית ולמעשה היא השיטה הכי מומלצת וניתן גם בה להרוויח כסף (מכירת תכולת הדירה)זו השיטה להשתמש בשירותיהם של חברת לפינוי דירות חברה שכזו מגיעה לדירה ויכולה להעניק לכם פינוי בחינם של הפריטים הנמצאים בדירה בבת אחת אין צורך לחכות למכור פריט פריט בצורה בודדת ולפעמים ישנם מצבים בהם הפינוי ייעשה בחינם תמורת תכולת הדירה וישנם מצבים שבהם אף תקבלו כסף עבור התכולה הנמצאת הכל תלוי בתכולה שיש לכם בבית . כמו כן ניתן לתאם עם חברה שכזו להעביר את הפריטים לעמותה העוסקת בצרכי חסד עבור משחות מעוטות יכולת.

חברות אלו הינם מומחים בפינוי דירות כך תהיו בטוחים שפינוי הדירה מתבצע במהירות ובמקצועיות ללא נזק או שבירה של מוצרים.

כמו כן ניתן לקבל בנוסף שירות של ניקוי הדירה לאחר פינוי כך תוכלו להיכנס לדירה נקיה וריקה מכל התכולה.

למעשה שיטה זו עובדת ומשתמשים בה הרבה יורשים של דירות או כאלו שמשכירים דירות והשוכרים השאירו את התכולה והלכו. לכן כדאי לתת למומחים לעשות את הפינוי וכך תוכלו להרוויח כסף וליהנות מדירה ריקה ונקיה.
פינוי דירות מעבר דירה מומחים בפינוי דירה לעבור דירה בשקט כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד