כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מדוע כדאי לבחור בשירות מצבר לרכב עד הבית?

המצבר לרכב נגמר? זקוקים למצבר חדש? כיצד נרכוש מצבר חדש בלי לשלם הרבה ובלי לצאת מהבית?

מדוע כדאי לבחור בשירות מצבר לרכב עד הבית?
לא לגעת

המצבר הוא ליבו של כל רכב בעולם בלעדיו הרכב הוא אינו יותר מגוש ברזל שאינו יכול לזוז המצבר אחראי על התנעת הרכב ותקינותו של המנוע ושאר החלקים הצורכים חשמל ברכב ללא מצבר תקין הרכב יכול לא לתפקד כראוי וכמובן להיתקע.

רבים מבעלי רכבים בישראל קרה להם לפחות פעם או פעמיים שנתקעו עם הרכב ללא מצבר ולא יכלו להניע את הרכב דבר שכזה יכול לקרות ממגוון סיבות יכול להיות ששכחתם את האורות דולקים ברכב כל הלילה וזה ריקן את המצבר או שפשוט מצבר הרכב הגיע לסוף חיו וכעת יש להחליפו במצבר אחר.

כאשר קורה מצב שכזה שנתקעים ללא מצבר עם הרכב מצב זה יכול להיות מאוד מתסכל ומעצבן בייחוד אם אנו ממהרים להגיע לאנשהו. ישנם כאלו שינסו להניע את הרכב באמצעות כבלים או אם מדובר ברכב עם גיר ידני ניתן להניעו בדחיפה אך למעשה זהו לא פתרון לבעיה עצמה כאשר הרכב נתקע ללא מצבר רוב הסיכויים שחייבים להחליף את המצב בדחיפות ויכול להיות מאוד שהרכב ייתקע שוב ללא מצבר.

רבים שמעו על שירות מצברים עד הבית אך מעולם לא העזו להשתמש או לקרוא לחברה שכזו שמספקת מצבר לרכב עד הבית כיון שהם חושבים שיגבו להם מחיר יקר עבור המצבר יותר מאשר הם יוכלו להשיג בדרך אחרת. אך למעשה דבר זה אינו נכון ולא רק שאינו נכון הוא ההיפך הגמור.

חשוב לזכור כי כאשר פונים לחברות השונות המעניקות שירותי דרך לרוב דרך חברות הביטוח השונות נשלם הרבה יותר כסף עבור המצבר מאשר נרכוש מצבר בחנויות השונות המוכרות מצברים אך גם כאשר פונים לחנויות המוכרות מצברים נשלם הרבה יותר יקר משירות מצברים עד הבית. היות והחנויות השונות אינם מספקות אך ורק מצברים והמצברים הנמכרים דרכם הם בגדר שירות בעור הלקוחות הם גובים מחירים יקרים כיון שאינם מוכרים כמויות גדולות. בחברה המספקת מצברים עד הבית ניתן למצוא מצבר לרכב עד הבית החל מ-145 שקלים וזאת היות ושירות מצברים עד הבית כל עיסוקו הוא תחום המצברים פערי התיווך הינם נמוכים וניתן להשיג מצברים איכותיים במחירים זולים ביותר.

כמו כן תוכלו לקבל את כל סוגי המצברים מכל החברות המייצרות מצברים תוצרת הארץ ותוצרת חו"ל מגוון רחב של כל סוגי המצברים מאפשר לכם לבחור מצבר איכותי המותאם בדיוק לרכב שלכם במחיר הטוב ביותר.



מצבר לרכב מצבר עד הבית שירותי רכב מצבר חדש כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד