י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חקירה פלילית על ההסתה נגד ראש המדור החרדי

הפרקליטות אישרה למשטרה לפתוח בחקירה נגד ראש מדור בני ישיבות בצה"ל, לאחר הפצת הכרוזים נגדו בשכונת הוריו. כל הפרטים

חייל חרדי, צילום אילוסטרציה: פלאש90
חייל חרדי, צילום אילוסטרציה: פלאש90

חקירה פלילית בחשד להעלבת עובד ציבור: בפרקליטות המדינה אישרו למשטרת ישראל לחקור את המקרה בו הופץ פשקוויל (כרוז) הקורא להתפלל למותו של ראש "מדור בני ישיבות בצה"ל".

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', המאבק נגד החיילים החרדים והמגייסים עלה שלב עם הפצת פשקווילים בסמוך לבית הוריו של רס"ן יעקב ראשי, ראש מדור בני ישיבות, בהם נכתב כי "נודעו מעלליו של אותו רשע וראשון לציידי נשמות, שבשנאה שפוכה מוסר בחורים לכלא ומתאמץ באכזריותו להאריך מאסריהם". כותבי הפשקוויל מוסיפים כי - "גדולי ההוראה הורו להתפלל בכל מקום עם הזכרת שמו לדראון. שהקב"ה ישמע שעוותנו שנינצל במהרה מאותו רשע - יימח שמו וזכרו".

היות ומדובר בהעלבת עובד ציבור, נדרשת המשטרה לקבל אישור מפרקליטות המדינה על מנת לחקור, ואישור כזה הגיע הבוקר מהמשנה ליועץ המשפטי לממשלה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי האישור התקבל עבור שתי תלונות שהוגשו במשטרה הנוגעות לעבירות הסתה, ואף העלבת עובד ציבור.

כבר אתמול לאחר הפרסןם הגיבו בצה"ל וגינו את ההסתה כנגד ראש מדור בני ישיבות בצה"ל - "הזוכה לגיבוי מלא וימשיך לפעול בשליחות ובמקצועיות כשם שביצע את תפקידו עד כה". עוד הוסיפו כי "הסתה חמורה זו, פרועה ומשתלחת ככל שתהיה, לא תרתיע את פעילות צה"ל באכיפת חוק הגיוס".
יעקב רשי מדור בני ישיבות הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד