כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

צה"ל נכנע? פטרוף זכה לשחרור מוקדם ממאסר

בנו של בכיר "הפלג הירושלמי" ומקורבו של הגר"ש אוירבך שוחרר ממאסר לאחר תשעה ימים בלבד, זאת על אף שנשפט לעשרים ימי מחבוש

הרב יוסף פטרוף, אביו של העצור
הרב יוסף פטרוף, אביו של העצור

תשעה ימים לאחר שנשפט ל-20 יום, הוחלט לקבל את בקשתו להמתקת הדין ובנו של בכיר הפלג הירושלמי ישוחרר היום (שני) ממאסר. עם זאת, בצה"ל אומרים כי הוא יידרש להתגייס.

על פי המידע שהגיע לידי "בחדרי חרדים", בחור הישיבה אברהם דב פטרוף המוגדר כעריק, ישוחרר היום לאחר תשעה ימי מאסר בלבד, זאת על אף שנשפט לעשרים ימי מחבוש.

אברהם דב פטרוף הוא בנו של ר' יוסף פטרוף, מבכירי הפלג הירושלמי ויד ימינו של הגר"ש אוירבך. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' פטרוף נעצר במהלך ההפגנות ביום שישי לפני שבוע וחצי במהלך הניסיונות לשיבוש מרתון ירושלים, ועם שחרורו ממעצר הועבר למשטרה הצבאית. מפקד יחידת מיט"ב גזר עליו עשרים ימי מאסר אך כאמור, הוא צפוי להשתחרר עוד היום.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי פטרוף הגיש בקשה להמתקת הדין, בה התנצל על התנהלותו מול רשויות צה"ל בכל עניין הגיוס, ובקשתו התקבלה. לטענת גורמים בצה"ל, פטרוף צפוי להתגייס בהמשך.

לעומת זאת, פרקליטו של פטרוף עו"ד מנחם שטאובר אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא שוחרר "לאחר שהגשנו בקשה לביטול ההליך, והפרקליטות פנתה לראש אכ"א בבקשה לשחררו מאחר וההליך פגום". לדבריו, "לא היו ראיות לבסס את האשמה בהליך המשמעתי", ופטרוף לא התנצל כלל.

מדובר צה"ל נמסר: אברהם פטרוף נעצר ביום 18 במרץ 2017 ונשפט ל-20 ימי מחבוש בגין השתמטות. בעקבות בקשה להמתקת עונש שהגיש הוחלט להקל בעונשו, על רקע נסיבות אישיות שלא ניתן לפרט מטעמי סודיות רפואית. פטרוב צפוי להשתחרר היום מבסיס הכליאה. לאחר סיום הכליאה, יהיה עליו להתייצב במיטב, שם תיבחן שאלת המשך שירותו.
פטרוף הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד