י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בהלה בירושלים: האקרים השתלטו על מחשבי העירייה?

בעיריית ירושלים חוששים כי האקרים השתלטו על מחשבי העירייה וגרמו לכך שאנשי העירייה על חבריה ועובדיה – נאלצו להתנתק לחלוטין מרשת האינטרנט M עובד בעירייה ל'בחדרי': חבל שהעירייה והעומדים בראשה מזלזלים בעובדים שמשרתים את הציבור"

עיריית ירושלים. צילום: פלאש 90
עיריית ירושלים. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

לאחר ש"בחדרי חרדים" חשף את מתקפת הסייבר על מחשבי הרבנות הראשית ועל דרישת הכופר, חוששים בעיריית ירושלים כי האקרים השתלטו על מחשבי העירייה וגרמו לכך שאנשי העירייה על חבריה ועובדיה – נאלצו להתנתק לחלוטין מרשת האינטרנט.

בהודעה ששוגרה היום לכלל עובדי העיריה נכתב: "עובדים יקרים, עקב חשד להתקפות סייבר אנו סוגרים בשלב זה את רכיבי האינטרנט וכניסות USB. עקב סריקת הרשת תיתכן איטיות גם במערכות הפנימיות, מחשבים ושרתים".

בעירייה אישרו את הדברים ומסרו כי "כרגע גורמי מקצוע בודקים חשד למתקפת סייבר, אולם עדיין אין אישוש שאכן הייתה מתקפה שכזו. בעקבות כך – קו הרשת נחסם בשלב זה".

אחד מהעובדים החרדים אומר ל"בחדרי חרדים" כי "קשה לתפקד כשאין אינטרנט במחשב, המיילים לא עובדים וכולם מושבתים. העובדים לא מצליחים להבין למה העירייה החליפה חברת תמיכה למחשבים, מ"מ.ל.ם" ל"נ.ס". העיקר לחסוך בעוד כמה שקלים? חבל שהעירייה והעומדים בראשה מזלזלים בעובדים שמשרתים את הציבור וכרגע מוגבלים ללא יכולת להמשיך לעבוד כרגיל, וזו לא הפעם הראשונה - פעם אחר פעם ישנם תקלות במחשבים".
סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד