י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הילדים של קסטרו מציגים: חג פסח חגיגי ויפהפה

אחרי שבועות מעייפים של השקעה בניקיון וביעור חמץ מגיע רגע הגאווה הגדולה של כל אמא: לראות את הילדים לבושים בצורה מושלמת בחג • קו הילדים של קסטרו סוגר את הפינה בצורה מושלמת: גם איכותי, גם נוח ומעל לכל יפהפה וכובש • הצצה לקולקציה חדשה וחגיגית במיוחד

הילדים של קסטרו מציגים: חג פסח חגיגי ויפהפה
יחצ

ראש חודש ניסן עבר, ומדד הלחץ בכל בית עולה שלב. יש את אלו שכולנו מקנאים בהן, שסיימו לנקות את הבית כבר לפני שלושה ימים ועכשיו הן עמוק בקניות לחג, הן מבחינת אוכלו והן מבחינת בגדים. יש כאלו שרק שלושה ימים לפני ליל הסדר יסיימו עם הנשמה ביד, וירוצו לחפש אם נותרו מידות בבגדים שראו בקטלוג. כל אישה לפי אופייה והרגליה וגם בהחלט לפי האפשרויות מבחינת סביבת עבודה, מספר ילדים ועוד.

בתוך כל הלחץ, הכאוס ואדי האקונומיקה שאופפים אותנו, יש שני דברים מאוד ברורים: הראשון והחשוב: אצל כולם יכנס ליל הסדר באותו יום ובאותה שעה – כשהבית נקי מחמץ. השני והמקור לגאווה של כל אמא ואמא: הילדים היקרים, הנסיכים, יושבים סביב שולחן הסדר כשהם נקיים, מסורקים, מגוהצים, לבושים טיפ טופ עד לסרט הקטן שבראש התינוקת. יש נחת גדולה יותר מאשר לראות את המשפחה היפהפייה שלנו?

אם כבר היית בקניון בימים הקרובים, ואם לא היית – מן הסתם תהיי, לא תוכלי להתעלם מקולקציית הילדים המרהיבה שמציגים בקו הילדים של קסטרו. קשה להתעלם מקולקציה שממשיכה לכבוש לבבות של הורים וילדים – במותג שמאז הקמתו רק הלך וגדל.







החלום הכי גדול מתגשם - גם בחג, גם בחול המועד ובוודאי שלאורך כל העונה. חלום הנוחות. אין אמא שרוצה לראות את הילדים שלה מסתרבלים במשך כל שעות קריאת ההגדה, בבגדים עמוסי בדים כבדים, או להתחנן לילדונת שלא תתלוש מעצמה את השמלה, לפחות עד שסבתא תראה. הנוחות היא ערך עליון בקו הילדים של קסטרו, והיא מקבלת ביטוי בחומרים איכותיים ונעימים למגע, גמישים, כביסים, ועמידים במיוחד בהתאמה מושלמת לתפיסת העולם של קסטרו. הנוחות משתלבת עם אופנה במיטבה, צבעוניות כובשת לב ועשירה במגוון הדפסים שעוצבו כולם בסטודיו של בית האופנה.









ואחרי שתעברו את חג הפסח ביופי, נוחות, מתיקות ממיסה וכובשת, תהיו רגועות גם עם הימים שאחרי – לכל אורך הקיץ. בקסטרו סידרו לכם מענה מושלם לכל הילדים וחילקו את הקולקציה לארבע קבוצות מרכזיות - כאשר כל אחת מציעה סגנון ייחודי משלה, ומאפשרת לכל ילדה וילד לגלות בה את עצמם:

Color - טרופיקנה
קבוצה קיצית ומשמחת במיוחד שנוצרה בהשראה טרופית ומבוססת על גוונים מלאי חיים כגון קורל, צהוב לימון, מנטה, לבנדר, ונגיעות שחור לבן. הדפסים גרפיים של פירות, פלמינגו, שמש, דקלים ושאר אלמנטים מרעננים משתלבים עם הצבעוניות הקיצית, והקולקציה משלבת בין בדי כותנה נושמים וקלילים לפריטי ג׳ינס בהירים כגון שורטס וחצאיות. אביזרים כגון תיקי קש קטנים וסנדלים עם פונפונים משלימים את הקבוצה ומבטיחים פתיחה מלאת חיוכים לקיץ החדש.

Cool - בוהו שיק
קבוצה קלילה וקיצית המבוססת על גווני כחול צי וצהוב חמנייה, ומחברת אלמנטים גרפיים מעולם הצומח עם מראה הבוהו האתני הנוסטלגי. עושר טקסטילי מאפיין את הקבוצה, ומגוון בדים והדפסים משתלבים יחד בכל דגם יחד עם רקמות קרושה. תיקי קש ונעלי בלרינה עם פרחים במראה זמש מתחברים אל הקבוצה ומעניקים לה טוויסט קיצי ומסוגנן.

Rock מדורת השבט
קבוצת הרוקנרול האהובה והסופר קולית של קסטרו חוזרת כמדי עונה, והשנה השחור והלבן מקבלים פרשנות מרעננת לקיץ דרך מגוון טקסטורות והדפסים, אלמנטים גרפיים במראה שבטי וגיאומטרי: כך למשל הדפסי משולשים וקוים לא סימטריים מתחברים בקולקציה עם טיפוגרפיה וכיתובים, מפלצות, אלמנטים מעולם המוסיקה, חיות כגון זברות, ינשופים וכלבים גיאומטריים. יחד עם צלליות חדשות ורחבות, טוניקות, שרוולים שמוטים, ושרוולי עטלף מתקבלת קולקציה שממשיכה את הקו המזוהה והאהוב של הילדים של קסטרו, אך יוצרת לו מראה חדש ומלא חיים.

נסיכים ונסיכות: מסיבת התה
קבוצה בהירה, אוורירית וקיצית שנוצרה כולה בהשראת מסיבת תה מהאגדות, בלב גינה קסומה. גוונים בהירים כגון לבנדר בהיר עם לבן ונגיעות ורוד משתלבים עם הדפסים שובי לב כגון פרחים קטנטנים, תחרות מעודנות, טול ורקמות. פריטים כגון חצאיות טוטו, שמלות לבנות עם סיומת רקמה, שמלות קומות במגוון טקסטורות וחולצות כותנה אווריריות ודקיקות, יחד עם חולצות פולו מודפסות וג׳ינסים בהירים לבנים יוצרים קולקציית קיץ כובשת לב ושמשית.

אקטיב
אופנה ופעילות גופנית הם שילוב שבו קסטרו מאמינה - כבר מהצעד הראשון. כחלק מהשאיפה לאורח חיים בריא ופעיל מהווה קבוצת האקטיב לילדים פתרונות לילדות וילדים. הדפס משותף לשתי הקבוצות עוצב בסטודיו, ועליו מתבססת הקולקציה. צבעוניות קבוצת הבנים מבוססת על צבעוניות כחול עמוק, מנטה כהה ושחור, ונגיעות כתומות. קבוצת הבנות נשענת על גווני קורל ודובדבן-ניאון עם שחור ולבן. עוד בקבוצה הדפסים ממוקמים של כיתובים, שילוב גימורים מודגשים לתפרים, שילובי רשתות וקצוות רוכסנים מעוצבים שמזמינים את הבנות והבנים לזנק קדימה אל קיץ 2017.

טווחי מחירים:

ילדים:
ג'ינסים: 59.90- 139.90
מכנסיים: 29.90- 129.90
סריגים: 69.90-109.90
חצאיות: 59.90- 129.90
שמלות: 39.90-159.90
טי שרטים: 19.90-129.90
חולצות אריג: 59.90-119.90
בגדי ים: 59.90-89.90
נעליים: 39.90-139.90
תיקים: 59.90-79.90


תינוקות:
ג'ינסים: 59.90-99.90
מכנסיים: 29.90-89.90
סריגים: 59.90-99.90
שמלות: 35.90-129.90
טי שרטים: 25.90- 119.90
חולצות אריג: 59.90-89.90
בגדי ים: 59.90-119.90
נעליים: 39.90-59.90
סטים: 59.90-149.90






צילום: טל קרת


צילום: טל קרת


צילום: טל קרת


צילום: טל קרת


צילום: שי יחזקאל


צילום: שי יחזקאל


צילום: שי יחזקאל


צילום: שי יחזקאל


צילום: שי יחזקאל


צילום: שי יחזקאל


צילום: שי יחזקאל


צילום: שי יחזקאל
קסטרו קולקציית ילדים קסטרו אופנה אביב קיץ 2017 הילדים של קסטרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד