י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

גם השנה: ביקוש גדול לסיגריות 'דובק' הכשרות לפסח

הרב זריצקי: "חשוב להבהיר אילו סיגריות הינן בהשגחה מהודרת לפסח" • הרב מינסקי מכשרות EK: "סיגריות דובק עברו את הבדיקות המחמירות ביותר וראויות לשימוש בפסח, למדקדקין ולמחמירין"

גם השנה: ביקוש גדול לסיגריות 'דובק' הכשרות לפסח

חברת 'דובק' פותחת שעריה זו השנה החמישית, בפני משגיחי הכשרות של הרב יוסף זריצקי והרב יחיאל אבוחצירה, רב העיר רמלה ודואגת לכשרות מהדרין לחג הפסח.

בעקבות ההתעניינות הגוברת בקהילות יהודיות ברחבי העולם לגבי כשרות הסיגריות בפסח, פנתה החברה לפני מספר שנים גם לוועדת הכשרות EK של "מרכז רבני אירופה" בראשות הרב יוסף מינסקי וביקשה מהם לבוא לבדוק את תהליכי הייצור ולהעניק אישור לפסח ולכל ימות השנה, למותגי הסיגריות שבבעלותה.

הסיגריות הכשרות מתקבלות בימים אלה באהדה רבה אצל קהל המעשנים, שלאור ההתעוררות הרבה והמודעות הגוברת לבעיות הקיימות בסיגריות השונות, מחפש פתרון מהודר לנושא, ועוד לפני כניסת החג מסתמן ביקוש גדול בחנויות בריכוזים החרדיים.
חשוב לציין כי בעקבות דברי הרבנים שליט"א בשנים האחרונות, גוברת המודעות לנושא והציבור מבקש לרכוש רק סיגריות כשרות לפסח ללא פשרות.

רבי יחיאל אבוחצירא, רב העיר רמלה, אומר כי הכשרות שנתנה לדובק הינה על הכשרות ההלכתית של הסיגריות בפסח, אך חובה להדגיש כי העישון מזיק לבריאות.
הרב זריצקי, מעניק הכשרות לחברת דובק לקראת פסח ולכל ימות השנה, יוצא גם הוא בהבהרה חשובה לשואלים הרבים, ומפרט את הרשימה המלאה של הסיגריות המיוצרות ומשווקות ע"י חברת דובק בע"מ.

סיגריות החברה נבדקו והינן תחת השגחה מהודרת ללא חשש חמץ כלל וללא חשש קטניות.
רשימת מותגי דובק הכשרים לפסח ולכל ימות השנה: טיים ⋅ גולף - לא כולל גולף סלימס ⋅ נובלס ⋅ מונטנה ⋅ אירופה ⋅ שרתון ⋅ נלסון ⋅ ברודווי ⋅ מוסטנג ⋅ רויאל.
דובק סיגריות פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד