כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

בית המשפט קבע: ניצחון לעיריית אלעד, כישלון ליואב ללום

סערת הרישום האיזורי באלעד ממשיכה להכות גלים - בית המשפט קבע כי עיריית אלעד לא גרמה לביזיון בית המשפט על אף בקשתו של עו"ד יואב ללום • ניצחון לעיריית אלעד ולדעת התורה של גדולי ישראל - כל הפרטים

ראש העיר ישראל פרוש
ראש העיר ישראל פרוש

ניצחון לעיריית אלעד ולעומד בראשה ישראל פרוש ומכה קשה לעו"ד יואב ללום ולעמותת 'נוער כהלכה' - בית המשפט המחוזי בירושלים קבע הבוקר (שלישי) כי הוא דוחה את טענותיו של ללום בדבר טענותיו לביזיון בית המשפט על ידי עיריית אלעד בפרשת הרישום האיזורי לסמינרים, זאת בעקבות העובדה שהעירייה פרסמה מודעה המבשרת על רישום איזורי.

השופטת נאוה אור כתבה בהחלטתה כי "משפורסמה מודעה כנדרש, אין עילה לבקשה החדשה לפי פקודת ביזיון בית המשפט". עוד ציינה השופטת "אוסיף כי לא ניתן להסתמך על "שמועות" לפיהן אין העירייה מתכוונת לקיים את צווי בית המשפט כדי לבסס בקשה לפי הפקודה".

משרד החינוך תמך אף הוא בעיריית אלעד, ובתגובתו לבית המשפט הוא כתב כי "משרד החינוך יטען כי בהחלטת בית המשפט הנכבד ביום 6.3.17 לא ניתנה כל הוראה למשרד החינוך, ורק מפני כך, נעדר בית המשפט הנכבד סמכות לדון בסעדים שנתבקשו כנגדו במסגרת הבקשה שבכותרת, וזאת מבלי להיכנס לשאלה האם ניתן כלל במסגרת בקשה לפי פקודת בית המשפט לבקש ליתן הוראות מעבר לסנקציות הקבועות בפקודה ושנקבעו כבר בהחלטה. למעלה מן הצורך יעדכן משרד החינוך כי ככל הידוע לו, עיריית אלעד פרסמה הודעה מתקנת בהתאם להחלטה".

כזכור, בשבוע שעבר, גדולי ישראל פרסמו מכתב נחרץ נגד הרישום האיזורי - "אל ציבור יראי השם בעיר אלעד ידוע מקדמת דנא הנזק החינוכי העלול להיגרם לתלמידות מרישום אזורי לתיכונים, לכן הננו מגלים דעתנו בזה כי אין להורים לרשום את בנותיהן לתיכונים שהרישום בהם הוא רישום אזורי", כתבו במכתבם.

דבריהם הנחרצים של גדולי ישראל, באו לתמוך בעיריית אלעד ובעומד בראשה ראש העיר פרוש נגד עתירתו של עו"ד ללום ועמותת 'נוער כהלכה' שכאמור פנו לבית המשפט נגד העירייה, וכאמור, רשמו כישלון צורב הבוקר.

עו"ד ללום אמר בתגובה לכשלון כי "עיריית אלעד פרסמה מודעה בהתאם להחלטת בית המשפט וזאת רק בעקבות בקשתנו השנייה, ולמרות כל מצגי השווא והאמירות שלא יקום ולא יהיה. אנחנו ממשיכים בטיפול ובמעקב וכפי שהבטחנו החל מהשנה יהיו אזורי רישום באלעד".






רישום איזורי אלעד יואב ללום ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד