י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גפני באזהרה למנהלים: הכסף שייך למלמדים

ח"כ גפני עדכן היום את מנהלי מוסדות החינוך על העברת המענק לעובדי הוראה והזהיר: "קיבלנו תלונות ממספר מורים ומלמדים שהם לא קיבלו את שהתקבל עבורם. אני פונה ומקווה כי הסכום במלואו יועבר ליעדו שהם עובדי ההוראה, ולא לכל מטרה חשובה ככל שתהיה"

גפני. צילום: יעקב כהן
גפני. צילום: יעקב כהן

לקראת החגים: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, מזהיר את מנהלי המוסדות, לבל ייטלו את כספי המענק שהועבר עבור עובדי ההוראה, לקראת חג הפסח ושאמור להגיע בשתי פעימות.

במכתב ששיגר גפני היום למנהלי המוסדות הוא כותב יו"ר ועדת הכספים: "לאחרונה עלה בידינו בס"ד להסדיר את המענק לעובדי ההוראה בסך 2,000 שקלים, בשתי פעימות כאשר מוסדות הפטור מקבלים לפי גובה תקצובם".

"מענק זה מיועד בכל המוסדות לעובדי ההוראה בלבד ואין לעשות בו כל שימוש אחר" כותב גפני. "בעבר כאשר סודר מענק זה אף למוסדות התורניים קיבלנו תלונות ממספר מורים ומלמדים שהם לא קיבלו את שהתקבל עבורם".

לסיום הזהיר: "אני פונה ומקווה כי הסכום במלואו יועבר ליעדו שהם עובדי ההוראה בגנים, בבתי הספר, במוכש"ר, במוסדות הפטור ובכל מוסד שהתקבל המענק עבורם ולא לכל מטרה חשובה ככל שתהיה".

מלמד באחד מתלמודי התורה ששמו שמור במערכת אומר ל"בחדרי חרדים" כי בשנה שעברה לאחר שפורסם כי הועבר המענק לעובדי ההוראה, פנה להנהלת הת"ת ושאל מתי יועבר המענק. להפתעתו קיבלת את התשובה כי מכיון והת"ת מצוי בקשיים כלכליים, החליטה ההנהלה להשאיר את הכסף בקופתה. המלמד, שנאלץ לקבל את תשובה המקוממת בחריקת שיניים, סיפר כי שמע מחבריו במוסדות החינוך על מקרים דומים, וכי הוא מקווה כי השנה יועבר הכסף לעובדי ההוראה בשלמותו.

משה גפני מענק עובדי הוראה פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד