כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הפתיע: השר כחלון 'חתך' וקיצר את הביקור במירון

אמנם בסביבתו של השר הנתון בימים אלו בעיצומו של לחץ בעניין 'רשות השידור' מכחישים כי זו הסיבה, אבל בדיקת 'בחדרי' עם מקורות בשטח מאששת: השר לא רצה בהפגנה

הישיבה במירון הבוקר. באדיבות השולח
הישיבה במירון הבוקר. באדיבות השולח

בעקבות הגדלת התקצוב הממשלתי למירון, והיערכות לקראת לג בעומר התקיימה ישיבת מכובדים הבוקר (שלישי), ראש חודש ניסן, חודש וחצי לפני ההילולה הגדולה בל"ג בעומר במירון.

השתתפו: שר האוצר  משה כחלון, סגנו איציק כהן, מנכ"ל המקומות הקדושים הרב יוסף שוינגר, מנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס, מפקדי משטרה, ורל"ש ח"כ ישראל אייכלר - חיים רבינוביץ שייצג אותו במקום.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי לקראת סוף הפגישה, עוזרו של כחלון ביקש להזדרז ולסיים כיוון ש"השר צריך לזוז", אולם מתברר כי מאחורי הקלעים התרחשה דרמה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי לאנשיו של כחלון ולמשטרה הגיע מידע על כך שעובדי רשות השידור מתכוונים להגיע למירון להפגין נגדו, בעקבות להט החרב המתקרבת בסגירת 'רשות השידור' ותחילת הפעלת 'התאגיד' עליו מתעקש השר.


בלשכתו של כחלון מכחישים שזו הסיבה. לטענתם הביקור אף לא קוצר: "השר סיים את הישיבה והלך. המידע לא נכון".

אך מבדיקת 'בחדרי' עולה כי בתוכנית הישיבה והסיור תוכננו להימשך, אך לתוככי מתחם ציון רבי שמעון בר יוחאי. השר כחלון הידוע כיהודי חם למסורת וליהדות, ביום רגיל הוא וודאי לא היה מוותר גם על פרק תהילים בציון התנא הקדוש.

כמו כן נודע ל'בחדרי' כי אכן עובדי רשות השידור התארגנו להגיע למקום ולהפגין. צד הזכות לשר, שהוא לא רצה להפוך מקום קדוש זה, להפגנה, בטח אם אינה קשורה לאתר הקדוש.
כחלון רשות השידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד