ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

השומרים התגבשו עם ראש העיר והקצינים

מתנדבי ארגון "השומרים" בני ברק התכנסו לערב גיבוש והוקרה בשילוב מסיבת פרידה למפקד מרחב דן מר שי אזולאי הצפוי לעזוב בתקופה הקרובה את שורות המשטרה • את האירוע כיבדו בהשתתפותם רבני הארגון, קציני ובכירי משטרת מרחב דן, ראש העיר חנוך זייברט, סגניו וחברי העירייה ואישי ציבור

השומרים התגבשו עם ראש העיר והקצינים
אברומי ברגר

סביב שולחנות ערוכים, התכנסו השבוע מתנדבי ארגון "השומרים" בני ברק לערב גיבוש והוקרה בשילוב מסיבת פרידה למפקד מרחב דן מר שי אזולאי הצפוי לעזוב בתקופה הקרובה את שורות המשטרה.

את האירוע כיבדו בהשתתפותם רבני הארגון בראשותו של הגר"א ברוידא, קציני ובכירי משטרת מרחב דן, ראש העיר חנוך זייברט, סגניו וחברי העירייה וכן אישי ציבור נוספים.

את האירוע פתח בנאומו ראש עיריית בני ברק זייברט, שהודה להנהנלת הארגון ומתנדביו על פעילותם הברוכה למען תושבי העיר ועל כך שתושבי בני ברק יכולים לחיות בשקט ובשלווה כאשר הם יודעים שמתנדבי הארגון דואגים לבטחונם.

יו"ר הארגון הרב חיים רוטר העניק למפקד המרחב תעודת הוקרה בשם ההנהלה והמתנדבים והודה לו על מסירותו למען הארגון ותושבי העיר.

רב הארגון הגר"א ברוידא שליט"א נשא דברים ושיבח את התנהלות הארגון בפן ההלכתי וכן על הטיפול המקצועי שנותנים מתנדבי הארגון בטיפול באירועים רגישים.

בהמשך הערב הוקרנה למשתתפים מצגת המסקרת את פעילות הארגון בעשר שנות פעילותו בעיר בני ברק. לאחר מכן נאם סגן ראש עיריית בני ברק הרב מנחם שפירא שהודה לממ"ר דן מר שי אזולאי על תקופת כהונתו ועל עבודתו המסורה והמקצועית מול הגורמים בעיר בני ברק.

הרב אליהו קב, רב מחוז דן במשטרת ישראל, אשר מכיר את פעילות הארגון ומתנדביו מאז יום הקמתו, נתן את ברכתו להמשך שגשוג הפעילות ושיתוף הפעולה של ארגון "השומרים" מול משטרת ישראל.

את הערב חתם בדבריו ממ"ר דן מר שי אזולאי שסיפר על שיתוף הפעולה הפורה בין מרחב דן לארגון "השומרים" בזמן כהונתו. לאחר מכן, הודה למתנדבי הארגון על הסיוע למשטרת ישראל בכל הנושאים הקהילתיים.

צילום: אברומי ברגר










השומרים משטרת ישראל חנוך זייברט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד